°Move°

85 7 5
                                    

Aku dan Hara masuk ke dalam rumah. Hara terus ke sofa manakala aku mengunci pintu.

"Ugh gawd ayat Baekhyun oppa tadi cam aarrghhhh" Jerit Hara. Aku tersengih dan berjalan ke arah dia selepas menggantung kunci.

Hara dah berangan entah ke mana sampai aku disebelahnya tidak dipedulikan.

"i love u oppa"

Aku memandang Hara. A-apa dia kata tadi. Hara memandang tepat di mata aku sebelum tersengih.

"Bukan oppa, tapi Baekhyun oppa~" Hara ketawa kecil membuatkan aku turut ketawa. Ape ape jelah dia ni.

Hara POV

Wah tak pernah aku rasa berbunga bunga macam ni sebelum ni. Rasa macam berada di awang awangan muehe

"kamsa oppa" aku senyum pada suho oppa. Dia tersenyum manis sebelum aku beralih ke baekhyun oppa.

"Hye oppa" aku membetulkan kedudukan ku supaya aku selesa. Aku memandang baekhyun yg tersenyum.

"Hye,,,"

"Hara"

"Hye Hara. Nice name. I like ur hair" Ujar Baekhyun sebelum menandatangani album(?) or wat so ever idk xD

Aku tersenyum tunduk. Muehe

"I laff yah oppa. You're my ultimate bias. I laff ur voice ;-; its beautiful ;-;"

"Thank u and laff yah too" Baekhyun wink at me. Oh gawd. Adakah ini mimpi ;-; no no no

Aku rasa cam nk jatuh. "Oppa jangan buat cemtu rasa nk bunuh diri" aku menarik rambut. Suho dan Chanyeol oppa di sebelah memandang aku dengan muka pelik. Baekhyun ketawa.

"Wo Wo chill" Baekhyun menarik tangan ku dan diletakkan kemas di atas meja.

Aku takkan basuh tangan ;-;

"i like yah."-Baek

"ekh ekh why? Dun do this to mehhh i cant control ma heart rapiidddd ;-;" -Hara

"Ya kno? Every fans want to look cute in front of their bias but.. Not yah" -Baek

"ekhh am i not cutehh ;-;"

"Nahh not like that but you r different and i like"-Baek

"Baek-ah,ppalli ppalli" Chanyeol disebelah menyiku lengan Baek.

Baekhyun mengangguk dan memberi album or wat so ever tu pada Chanyeol.

"Hope to see u soon, lady" Gawd that smile. Shoot me shoot now! Huajsosnslddl

"Hye Hara" Chanyeol menegur. Aku beralih pada Chanyeol. Kemudian pada member yang lain. Aku perasan Baekhyun asyik menjeling ke arah ku.

"That was so heaven ;-;" aku meraup wajah buat ke sekian kali. Hey aku rasa korang akan buat benda sama bila jumpa bias kan? So imma normal lah

(Oh grammar yg salah tu buat taktau je *0*)

Tiba-tiba,phone oppa berbunyi. Oppa segera menjawab panggilan.

"Yeobeseyo.. Nae..Oh waegeuraeyo?!" aku hanya buat buat tak dengar apa oppa berbualkan and terus ke dapur. Rasa haus pulak.

Aku membuka peti sejuk dan mengeluarkan sekotak jus mangga. Yeahh i likeuu mango :3

Sedang aku menyejukkan tekak yang kering, kelihatan oppa datang ke arah aku dan menjerit nama ku.

Aku masih tekun meminum air xD dan oppa berkata "Kita kena pindah" membuatkan aku menyemburkan jus di dalam mulut tepat ke arah muka oppa.

GETTING CLOSE || BTSWhere stories live. Discover now