A/n: if ada grammar yg salah tu peduli aje :3 well orang nak act cakap omputeh cemnilah muaha /baling selipar berjemaah/ btw heres new chap for yah muehe
WooBin POV
"WooBin Hyung?!" Aku memandang empunya suara.
Shjt. Lelaki ni. Berani dia muncul depan aku waktu macam ni?!!
Bahang sudah terasa. Aku ke arah lelaki tersebut.
"I already warn yah! Dont disturb ma life!!! U hurt ma sis and now whattt??!!"
Aku memberi tumbukan tepat pada pipinya membuatkan dia jatuh terduduk.
Sanggup dia muncul selepas apa yang dia buat kat Hara. Kemalangan tu semua berpunca daripada dia. Dia!! Lee Jong Suk!!!
Aku menarik kolar bajunya supaya dia berdiri. Perbuatan aku menarik perhatian semua yg ada disitu termasuk Ed.
Aku menumbuk perutnya. Kedengaran seorang budak kecil menangis dan ibunya pergi membawa nya keluar.
"How dare you come here, in front of me after what u do to my sister.. Are you shameless? Huh?!" Aku menendang perutnya. Erangan sakit dibuat oleh Jong Suk tapi tidak menjadi penghalang untuk dia bangkit berdiri dengan senyuman yg cukup untuk buat hatiku sakit.
"Hyung, i just want to apologize. Its that wrong?" katanya sambil mengelap darah yg mengalir keluar dari bibirnya menggunakan belakang tangannya.
"Apologize?! Huh.." aku menjelingnya sambil ketawa kecil. "You know what? You should die! DIE!!" sambungku sebelum aku mendapatkan lelaki itu dan tumbukan sekali lagi hinggap di muka nya.
Dia jatuh ke belakang. Ed dgn segera menarik aku menjauhi Jong Suk sebelum aku bertindak lebih ganas. Beberapa security guard menarik aku keluar dari hospital.
Aku duduk di bangku luar. Selagi aku tahu lelaki tu masih hidup,selagi tu aku tak puas hati. Ed pat my back.
"Calm down Woo-ah. Remember Hara. Ya kno, she's sick now" ujar Ed melegakan aku sedikit.
Kalau takde orang dekat dalam tadi, memang dah lama lelaki tu sampai ajal.
Aku meraup kasar wajah ku.
Jong Suk POV
"Dah lama tak nampak WooBin hyung lepas kemalangan tu.. Ugh. Dia buat apa kat sini? Siapa yg dia lawat?! Hara?! No. He said Hara alr dead" seorang jururawat membalut luka ku yg tak seberapa tu.
Lukaku ditekan. "Argh" aku mendengus. Sakit yg teramat. Aku nk mintak maaf je pada WooBin hyung. Salah ke? Dah lama aku cari dia tapi bila dah jumpa, ini yg aku dapat.
Sia-sia apa yg aku buat.
Aku menghentak tangan ku pada meja yg tersedia di sebelah katil. Jururawat tadi melihat ku dengan muka pelik. Aku terus bangun dan keluar dari bilik tu walaupun badan ku terasa amat lemah.
Takpe. Kalau dia nk guna cara kasar, we will see siapa yg menang.
(wo berdendam gila si JongSuk ni xD tak sesuai langsung dengan muka dia yg cute lol padahal dia yg salah eish eish biarlah :3 iklan tamat xD)
WooBin POV
"Lets go Woo-ah" Ed bangun dari tempat duduknya."Lets see Hara" ouh. Aku hampir lupa pasal Hara. Ni semua lelaki tu punya pasal. Nasib baik dia taktau Hara masih hidup kalau tak, tak abes nak mengganggu hidup orang.
Aku melangkah masuk semula ke dalam hospital. Langkahku terberhenti.
Jong Suk juga yg melihatku berhenti. Kami bertentang mata. Mahu saja aku korek matanya dan campak ke laut (watda xD)