Ben sana aşığım!

50 3 2
                                    

Gökçe'nin ağzından:

Parti çok güzel geçiyordu. Herkes kendi halinde bir şeyler yapıyordu. O sırada, Mustafa Ceceli'nin hastalıkta sağlıkta şarkısı çalmaya başladı. Herkes dans etmeye başlamıştı bile. Tabi bizimkiler de dans etmeye başladı. Bizimkiler dediğim Selma ve Murat tabiki. Ben onları izlerken yanıma Poyraz geldi. Ve "Benimle dans eder misin?"dedi. Ben ilk başta şaşırsam da sonradan tamam dedim. Ve dans etmeye başladık.

Poyrazdan:

Parti'deki bütün kızlar yanıma gelmeye başladı. Ben de hepsini kovdum. Çünkü ben Gökçe'nin yanıma gelmesini istiyorum. O sırada Gökçe'ye baktım. Etrafa bakıyordu. Sonra Mustafa Ceceli'nin hastalıkta sağlıkta şarkısı çalmaya başladı. Ben de boş durmadan Gökçe'nin yanına gittim ve "Benimle dans eder misin?"dedim. O da bir anda sasirdi. İnsan sasirinca bile bu kadar güzel ve çekici mi olur die düşünürken gökçe bana tamam dedi. Sonra dans etmeye başladık. Allahım ben galiba aşık oldum, hem de sırılsıklam. Ve aşık olduğum kişi ile ayni odada yaşıyoruz. Ama kamp olduğu için, kamp olmasaydı ben Gökçe'yi görmeyecektim. Neyse kokusu beni baştan çıkarmaya yetiyordu. Yüzüne baktığımda ilk gözüme çarpan şey onun dudakları oldu. Bir an içimden o dudaklarını öpmek geldi. Ama yapamadım. Şarkı bitti. Yerimize geçtik. Ben Gökçe'ye aşık olduğumu partiden sonra söylemeliyim.

Gökçe'nin ağzından:

Parti bitti. Selma ve Murat odalarına gittiler. Poyraz da beni biryere götüreceni söyledi. Sonra bir balıkçıya geldik. Sonra bir çiçekçi bizi gördü ve yanımıza geldi. Poyraza dönüp "Yanındaki bu güzel kıza bir çiçeği çok mu görüyorsun."dedi. Poyraz da hemen kırmızı bir gül aldı. Ve hemen parasını ödedi. Acaba benim onu sevdiğimi anladı mı?
Ben ona aşık olduğumu bugün söylemeliyim. Diye düşündüm. Sonra Poyraza baktim bana bakıyordu. Bence zamanı geldi die düşündüm. Ve benim sana bişi demem lazım dedim veya dedik!! Poyraz da bana bişi dicekmis ne acaba derken Poyraz aynı anda söyleyelim dedi. Ben de tamam dedim. Ve İkimiz de aynı şeyi söyledik "BEN SANA AŞIĞIM."dedik.
Devamını bir dahaki bölümde yazıcam. Biraz meraklanın diye. Bir de medyadaki Poyrazın fotoğrafı.

Bir Kızın Kamp HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin