Aynı Odada Mı Kalacağız?

43 3 3
                                    

Ben kamp alanına en son geldim. Odamin anahtarlarini aldım. Çok saçma ama biz Kampı bir otelde yapıyoruz. Ama oteli görmelisiniz süper ötesi. Havuzu var, kafeteryası
var, odalarında küçük bir buzdolabı, bir de odalarda 2 kişilik asansörler var. Aslında daha fazla mucizevi şeyler var ki anlata anlata bitiremem. Neyse ben sallana sallana odama çıktım. Kapıların üstüne kimlerin o odada kaldığı yazıyor. Ben benim odamın önüne gelince şok oldum. Çünkü orada Poyraz ve Gökçe yazıyordu. Kapıyı anahtar ile açıp içeri girdim ve yatağıma geçtim. O sırada Poyraz bana bakıp "Bilidim böle olacağını."dedi. Salak işte dicek başka bişey bulamadı sanki. Ben de " Ben görevliye başka oda yok mu diye sorayım bi."dedim.O da bişey demedi ve yatağına uzandı. Ben de hemen görevlinin yanına gittim. Sordum "Başka oda yok mu?" diye o da bana" Yok."dedi.
Sonra da ben çaresiz bir şekilde odama yöneldim. Odaya girdim ve yatağıma uzandım. Poyraz bana bişey sordu ama anlamadım. Çünkü ben tavana bakakalmış bir şeyler düşünüyordum. O sırada yatağıma Poyraz geldi ve bana bakmaya başladı. Ben bunu farkettikten sonra kıpkırmızı oldum. Poyraz da bana "Kızarınca çok tatlı oluyorsun, gözlerimi senden alamıyorum."dedi. Ben de "İltifatın için teşekkür ederim, çok kibarsın."dedim. Ben kibarsın deyince şaşırdı. Anladım ki hiç bir kız ona kibarsın dememiş. Ben bunları düşünürken Poyraz yataktan kalktı ve bana dönüp "Böyle şeyler söyleyerek beni şımartıyorsun."dedi gülerek. Ben de güldüm. Sonra Poyraz yatağına geçti ve "İyi geceler tatlı rüyalar."dedi. Ben de ona "Sana da iyi geceler şımarık."dedim. Bunu beklemiyor olmalıydı yattığı yerden kalktı , benim yatağımın baş ucuna oturdu ve burnumu sıkıp "Şımarık haa.O zaman sen de kızarıksın."dedi ukala bir tavırla. Ben bir anda geri çekildim. Poyraz da yere düştü. Kolu kanamaya başladı Ben hemen buzluktan bir parça buz aldım ve Poyraz'ın koluna hafifçe dokundurdum. Medyadaki fotograf Gökçe'nin fotoğrafı.
Sizi seviyorum canlarim. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın. :) :) :)

Bir Kızın Kamp HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin