Ben buzu Poyraz'ın koluna koyduktan sonra hemen "Özür dilerim."dedim. Poyraz da "Özür dilemene gerek yoktu.Ama yine de önemli değil."dedi. Ve kolundaki buzu aldı, buzdolabına koydu. Sonra da yatağına geçti ve uyudu. Ben de yatağıma geçip uyudum. Sabah Poyraz'ın kafama yastık atması ile uyandım. Ben hiç bir şey demeden yatağımdan kalktım ve tuvalete girdim. Odaya geldim. Telefonum çalmaya başladı. Arayan Selma'ydi. Telefonu açtım. Selma'nın sesi heyecanlı geliyordu. Selma "Biz Muratla bir parti düzenliyoruz. Sen ve Poyraz'ı bekliyoruz."dedi gülerek. Ben de "Sen benim Poyrazla aynı odada kalmak zorunda olduğumu nerden biliyorsun?"dedim. Selma da "Bizim odamiz sizin odanızın
yanında."dedi. Ben de hemen "Biz derken?Anlamadım."dedim. Selma da "Biz de Muratla aynı odada kalıyoruz."dedi. Ben şaşırdım. Ama sonra "Tamam biz Poyrazla geliriz partiye. Bu parti ne zaman, ben ona göre kıyafetlerimi hazirlayayim."dedim. Selma da "Havuzun ordaki bar tarzı bir yer var ya orda bu gece saat 10.00 dan 2.00 ye kadar. Hee bide dikkat et de bara uygun kıyafet giy, öyle kot filan giyme."dedi. Ben de "Tamam" deyip telefonu kapattım. Poyraz bana gülerek baktı ve "Ne giyeceksin parti için."dedi. Ben de "Az sonra görürsün."dedim bilmiş bir tavırla. Sonra da hemen dolabımın önüne geçtim ve kıyafetlerime bakmaya başladım. Hemen Poyraz da yanıma geldi. Sonra ben dolabımdan turkuaz rengindeki elbisemi çıkarttım. Multimedia. Hee ben size Selma ve Murat'ı tanıtmadım. Selma benim en sevdiğim arkadaşım, bir de Murat ile Poyraz eskiden tanışıyormuş. Neyse biz konumuza dönelim. Ben "İşte bunu giycem."dedim. O da bana "Bir denesene üstüne nasıl duracak merak ettim."dedi. Ben de kabul ettim. Hemen banyoya girip elbiseyi giydim. Ve unuttum siyah topuklu ayakkabilarimi da giydim. Ve banyodan çıktım. Poyraz bana döndü ve "Ç ç çok güzel olmuş."dedi. Ben de " İltifatin için teşekkürler."dedim ve ekledim" Benim işim uzun, saçım var makyajim var istersen sen hemen banyoya gir ve üstünü değiştir. Çünkü ben orda makyaj yapcam."dedim. Tamam dedi. O üstünü değiştirme işini bitirdikten sonra ben de makyajı bitirdim. Zaten pek makyaj yapmadım. Sadece biraz rimel, Ruj, parfüm, eyeliner ve allık sürdüm. Banyodan çıktım ve ben hazırım dedim. Poyraz da beni biraz süzdu ve çok güzelsin dedi. Ben bişi demedim. Sonra kapıdan çıkarken birden koluma girdi. Ve bana göz kirpti. Biz bara geldik ve ben mal gibi "Parti başlasın."dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kızın Kamp Hikayesi
ChickLitArkadaşlar bu benim ilk hikayem yanlışlarım varsa yorumlarda belirtebilirsiniz.