II

69 6 4
                                    

În prezent:

-Cât mă bucur că nu te-ai mutat în Franţa. Nu ştiu cum m-aş fii descurcat anul următor fără tine...Pe bune. E îngrozitor să-l am coleg de clasă pe Christian!!!

-Mda...te înţeleg, dar să ştii că anul ăsta e critic. Avem primii doi paşi de pe listă bifaţi. Urmează partea cea mai grea...

-Am devenit populară şi Christian crede că am trecut peste tot ce mi-a făcut. O să-l lovesc când se aşteaptă mai puţin.

Am zâmbit şi am mai luat o gură de cafea. Era ultima zii de vacanţă. Eu şi Jenna ne beam cafeaua ca în fiecare dimineaţă. Mama era plecată pentru următoarele 2 luni la o mătuşă din România. Singură acasă pentru următoarele două luni...hmm ce bine sună. Eram foarte fericită că Jenna rămâne şi anul acesta aici. Încă încercam să elaborăm cel mai bun plan de răzbunare. 

Ultima zii de vacanţă a trecut repede. Dimineaţă alarma sună neîncetat. Mă ridic din pat şi mă hotărăsc rapid că cea mai potrivită ţinută pentru azi este un tricou larg alb destul de transparent şi pantalonii mei scurţi preferaţi. Ce naiba...doar se potriveşte perfect cu părul meu blond cu şuviţe verzi. Atitudinea mea de fată rebelă chiar dădea roade deşi sincer...mi-e puţin dor de părul meu şaten.

Înainte de a pleca la şcoală Jenna trece pe la mine să mă ia. Noua ei achiziţie, o maşină sport roşie, ar trebuii să-i lase pe toţi cu gura căscată. Ajunse la şcoală coborăm din maşină cu atitudinea specifică nouă. În faţa mea la câţiva metrii distanţă un tip mă privea insistent. Ciudat...cunoşteam aproape pe toată lumea din şcoală, dar pe el nu. Din instinct îmi trec mâna prin păr, iar el îmi zâmbeşte.

-Hello... Pământul către Amanda! La cine naiba te holbezi?!

-Hă? Aa...la nimeni. Mergem?

-Da... Defapt eu merg până la Justin. Ne vedem la prânz?

-Desigur.

Intru în şcoală şi mă îndrept direct spre dulapul meu. Îl deschid şi din el cade o poză cu mine şi Christian. Jessica apare lângă mine. Se apleacă şi ridică poza de pe jos uitându-se insistent la ea după care mi-o întinde.

-Mersi!

-Parcă trecusei peste?...

-Aşa am făcut.

-Dar totuşi încă ai poza. Prima voastră poză.

-Nu te mai preface că mă cunoşti. M-am schimbat. Nu mai sunt aceeaşi.

-Îmi dau seama... Dar dacă încă ţii la Christian nu te mai comporta aşa. Cu atitudinea asta nu îl aduci înapoi.

Privesc în jos neştiind ce să îi spun.

-Mai ţii la el, aşa-i?

-Pa Jessica.

Discuţia cu Jessica nu a făcut decât să mă întristeze. Am văzut în privirea ei că o durea comportamentul meu, dar nu o puteam implica şi pe ea în povestea asta pentru că aş fii riscat să îi distrug relaţia şi nu vroiam asta. Plus de asta Jenna mă ajuta destul.

Intru în clasă şi mă aşez în ultima bancă. Mai erau doar două locuri libere în clasă: cel de lângă mine şi cel de lângă tocilară(în prima bancă). Christian se apropia spre banca mea şi când să se aşeze îmi întind picioarele astfel încât el să nu mai încapă şi încep să umblu pe telefon. El suspină şi se îndreaptă spre banca tocilarei.

Nimeni din clasă nu mai îndrăznea să îmi comenteze. Până şi profesorii se temeau de atitudinea mea. În clasă întră un tip înalt, brunet, cu ochii verzi. Arăta genial, dar era chiar tipul care mi-a  zâmbit în această dimineaţă. Oare ce făcea aici?!

-Bună ziua. Eu sunt Eliot Martinez şi sunt noul vostru profesor de istorie.

Încep să râd în hohote.

-Tu profesor?!

-Da. Şi tu eşti?

-Elevă.

Toată clasa începe să râdă, dar proful cel sexy ţipă.

-Linişte! Pun pariu că ştiu cine eşti. Colegii mei m-au avertizat în prinvinţa ta domnişoară Smith, dar nu te juca cu focul căci s-ar putea să te arzi.

-Ooo...uite cine mă ameninţă. Se vede că nu mă cunoşti prea bine. Asta o să fie interesant.

Îmi iau geanta şi ies din clasă trântind uşa, iar proful zâmbeşte în urma mea. De ce mă simt atrasă de el? E profesor...nu e bine.

La prânz mă îndreptam spre cantină şi o văd pe Amber că fuge şi sare în braţele lui Christian. Poftim?! NU, nu pot fii geloasă! Hmm...e momentul să o facem puţin de râs pe Amber. Merg şi mă izbesc de ea. Se enervează şi mă împinge. Atunci îi iau milkshake-ul din mână şi i-l vărs în cap. 

-Ups...greşeala mea.

Amber îşi trece mâna pe sub ochi să îşi şteargă faţa şi eu încep să râd. Când să plec Amber mă prinde de păr. Nervoasă mă întorc şi o plesnesc.

-Mai îndrăzneşte să îmi atingi părul o singură dată şi o să îţi pară rău! Înţelegi tu curvo, aici nu tu faci legea! Te pupic!

Îmi iau un aer de divă şi mă aşez la masa unde mă aşteptau Jenna şi Justin. Acum Christian încerca să o calmeze pe Amber care era plină de milkshake şi cu reputaţia mult scăzută. Lângă ei îl văd şi pe proful de istorie care probabil încerca să afle ce se întâmplase.

-Bravo nebuno! Aşa te vreau. Fii rea!

-Curva! Mi-a atins părul. Nimeni nu-mi atinge părul.

Toţi trei începem să râdem şi dintr-odată Harry se aşează lângă mine.

-Tu eşti nebună?! Ai idee în ce probleme te bagi? O ştii pe Amber. E nebună!!!

-Şi tu acum ai venit aici ca să...?

-Ca să îţi bag minţile în cap! Eu şi Jessica chiar ţinem la tine. Nu ne pasă că te-ai schimbat.

Privesc puţin în jos, dar apoi văd privirile acuzatoare ale Jennei şi ale lui Justin şi-mi iau inima-n dinţi.

-Ştii ce?! Tu ai grijă de tine şi de Jessica. Îmi pot purta şi singură de grijă. Acum sunt destul de ocupată aşa că pa Harry.

Îi fac cu mâna lui Harry, iar el se ridică de pe scaun şi pleacă. Aud deasupra mea o voce foarte cunoscută care mă face inevitabil să tresar.

-Domnişoară Smith!

-Îh...iar tu?!

Jenna cască ochii cât cepele şi se uită când la mine, când la el.

-Se pare că da. Trebuie să vorbim.

-Nu. Chiar nu avem ce vorbi.

-Domnişoară Smith, eu vorbesc cât se poate de serios. V-am avertizat să nu vă jucaţi cu focul.

-Eliot...o poţi lăsa te rog pe Amanda în pace. E prietena mea. Ai promis că nu o să mă calci pe nervi!

-Draga mea Jenna, prietena ta a întrecut cu mult limita bunului simţ.

-Lasă-ne te rog. Vorbim acasă Eliot. Îţi garantez eu că Amanda va fii mai atentă de acum înainte.

-Nu, nu voi fii!

-Taci! Vei fii.

Jenna îmi face cu ochiul şi îi zâmbeşte profului. Ok...simţeam că mor. De unde se ştiau Jenna şi ăsta...Îh... Proful pleacă spre surprinderea mea şi eu mă uit cu o privire gen "Wtf"  la Jenna.

-Ce? E fratele meu vitreg. E profesor de istorie aici în primul an şi s-a mutat la noi.



Amanda SmithUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum