Selam adım Duru...
Kendi çapında hiçbir zaman takılmamış olan her zaman en popüler karşısındakini her zaman ezebilecek gücü kendinde bulan ve bu gücü ailesinden alan sade olamayacak kadar kasvetli havaya sahip 19 unda bir kız. Tabi bu benim dış dünyam yani insanların gördüğü görmesini istediğim taraf ama aslında böyle değilim kendimi herkes gibi sıradan normal tutarım hatta birazda içime kapanığım onun içinde pek arkadaşım yokturdur tabi çevremdeki insanlar bunu onlarla konuşmak istemediğim için arkadaşlık kurmadiğımı sanar bastada dediğim gibi aslında cevremin bana bu denli yaklaşmasının sebeplerinden biride ailemin aşırı zengin ve bilindik olması tüm dergi kapaklarına konu olan herkesin kıskandıracak kadar paraya sahip olan ailem ,ailemin iki çocuğundan biriyim tüm mal varlığının yarisina sahip kisilerden bir tanesi diğeride benden bir yaş büyük olan aras adlı zengin züppesi erkek kardeşim benim gibi herşeye sahip olmasına rağmen niyeyse bana hep düşman yada beni seviyo bana belli etmiyo bilmiyorum tam yinede ben seviyorum çünkü annem ve babamdan sonra sahip olduğum tek kandaşım zaten artık tavırları çok etkilemiyo çünkü zamanimin çoğunu hülya ve hakan la geçiriyorum onlar hem en yakın arkadaşlarım hemde herşeylerini beni tanıyan içimi bilen dış görüntümün sadece süs olduğunu bilen kişiler ilişkimiz küçüklükten hatta bebeklikten geliyo çünkü mal varlığımıza onların babaları ve babam sayesinde sahibiz babalarımız asker arkadaşları fakir hayat yaşadıkları sırada kafalarını kullanarak bu kadar mala sahip oluyolar gerçekten pes yani!! Aras bir taraflarını devirip yattığı yaşlarda bizimkiler toplantılar duzenliyolarmis ne emek ama neyse konumuza dönelim onlar her zaman benim canım ciğerim olmuştur sanırım mezarlarimizda yan yana olacak bunu her söylediğimizde gülmeye başlarız hep ama hiçbir zaman pişmanlık duymadık birbirimizden hülya sarışın beyaz eşya dükkânlarında satılacak kadar beyaz tenli bu kadar güzelliğe rağmen birde üstüne yeşil gözleri ve fizigide eklenince tam bir afet denilecek bir kız gelelim hakana kumral şekilli saçlarıyla koyu kahve gözleriyle dikkat çeken kaslariyla oda mankenlere taş çıkaracak bir erkek bazen onların yanında fıs kaldığımı sanıyorum tabi onlara göre bende müthiş bir yapıya sahibim aslında doğru bende idare edecek durumdayım ama klasigim bir kere ben esmerim simsiyah daha doğrusu şu yollara dökülen zif var ya saçım o renk düşünün gözlerimde bir o derece saçma bir mavi renge sahip kahkullerimin altından ciyak ciyak bağırır hep buradayım diye fizigimde idare eder bunuda tabi sporu Sevmeme borçluyum çok uzun bir boyum yok ama kisa da değilim yinede mutluyum makyajı sevmesemde yapmak zorunda kalıyorum kimse sade demesin diye niyeyse yediremiyorum kendime hayat bu belki yaşlandıkça değişirdim bilemiyorum bunu zamanla göreceğim belliydi ama yinede birgün değişmek zorunda kalırsam itiraz edeceğimi düşünmüyorum buna ihtiyacım olabilir belki değişirsem kalbime birinide koyabilirdim artık kadere inanan biriyim sonuçta ama kaderide kendi kalemimizle ufak oynamalar sayesinde değiştirme şansına sahip olduğumuzu da biliyorum dedim ya kader işte...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Kalemim
Romance( Küfür, Argo Kelime ve +18 İçerir ) Sanki sonsuz güzelliğe sahip gibi beni her defasında etkileyebilecek güçte onu hissetmek yada açık kahve rengindeki gözlerinde tüm o duyguları yaşamak sıcak teninin soğuk tenimi ılık hale getirmesi ona dahada yak...