Çoktan sabah olmuş, güneş ışıkları yatağıma vuruyordu. Yatakta uzanarak bir süre tavanı izledim sonra saate baktım7.30'du. Dirseklerimden yardım alarak oturur pozisyona geçtim ve ayaklarımı yataktan aşağı sallandırdım. Nerden geldiğini bilmediğim bir huzursuzluk vardı içimde. Daha fazla düşünmemek için hızlıca banyoya ilerledim. Birkaç kere yüzümü yıkadıktan sonra aynaya baktım.
Az da olsa yakışıklıydım dimi? Ahh tanrım kimi kandırıyordum !!!!. Tatbikîde yakışıklıydım, sonuçta koskoca Ayaz Karacaydım. Kendime iltifatlar yağdırırken yüzümde anlam veremediğim bir tebessüm vardı. Banyoda biraz daha oyalandıktan sonra aşağıya indim. Salonda kimse yoktu ben de mutfağa doğru ilerlemeye başladım. BİNGO!!!! Babam buradaydı beni görünce ağzındakilere aldırmadan gülümsedi. Tanrım!! Şu anda çok komik duruyor.
"Günaydın"
"Hmm sanada. Erkencisin bugün n'oldu?"
"Baba ben öğrenciyim hani hatırladın mı okula falan giderler"
"Her neyse Ayaz kardeşin annenin yanında kardeşini al ve okula götür"
" Birincisi o kadın benim annem değil ikincisi o kardeşin dediğin hayvan asla kardeşim olamaz ve sen şimdi o salak karının yanına defolup gidiyorsun sana ailenle mutluluklar dilerim."
"Bak Ayaz bu konuyu seninle onlarca kez konuştum o senin annen ve ona karşı kibar olacaksın şimdi kardeşini al ve okula götür"
" Ne olursa olsun benim en nefret ettiğim insanlar olarak kalacaksınız ve şimdi götünü tekmelemeden ailenin yanına gidiyorsun!!!"
Yüzüne üzgün bir ifade alarak evimden çıktı. Bu arada babam ve onun ailesi hayatta en nefret ettiğim kişiler özelliklede üvey KARDEŞİM Can üvey annem babamla evlendiğinden beri hayatımı batırıyor, babamsa ikimizin kardeş olduğumuzu söyleyip birbirimizi kollamamız gerektiğini düşünüyor. Ama kendime söz verdim Can'ın hayatını bok edeceğim.
Babam gittikten sonra güzel bir kahvaltı edip arabama bindim ve okulun yolunu tuttum. Neredeyse bir dönem bitmişti ve hayatım oldukça normal geçmişti yani yattığım onlarca kızı saymazsak. Bugününde çok anormal olmayacağını tahmin ederek arabamdan indim ve okulun koridorlarına doğru ilerlemeye başladım. Her zamanki gibi tüm gözler benim üzerimdeydi yakışıklılığımdan olsa gerek okulun en popüler çocuğuydum. Çantamı tek omzuma indirip havalı bir şekilde yürümeyi denedim ve tabii ki de başarılı oldum. Koridorda ilerlerken kendi sınıfımın olduğu yerde durdum ve ikinci sıraya oturdum dersimiz matematikti. Ahh !! Olamaz tanrım ben ne suç işledim. Birkaç dakika sonra hoca sınıfa girdi ve dersi anlatmaya başladı.
Ders çok sıkıcı geçiyordu sanki tanrı çağrılarımı duymuş gibi müdür kapının arkasından belirdi yanında orta boylarda saçları hafif dalgalı kumral bir kız vardı oldukça da güzeldi.
"Merhaba arkadaşlar yeni arkadaşınıza hoş geldin deyin Aslı Candan."