"Ayaz hey dostum iyi misin gözlerin doldu yoksa yine mi onu düşünüyorsun?"
"Emre her neyse bana yardım edeceksin değil mi"
"Dostum senin yardımlarının yanında bu hiç kalır tabiki edeceğim "
"Tamam o zaman şimdi ben kaçıyorum Aslıyla ilk önce tanışıp arkadaş olmalıyım"
Kantinden hızlı adımlarla çıktım ve aslıyı aramaya başladım bahçede yalnız başına oturuyordu ben de bunu fırsat bilerek yanına gittim.
"Selam Aslıydı değil mi?"
" Evet sanırım sende Ayaz'dın değil mi Can'ın kardeşi"
"Evet doğru tahmin"
Canla aramda olanları ona belli etmeyecektim ve yavaş yavaş ona yaklaşacaktım.
"Yalnız başına sıkılıyorsundur istersen gel beraber kantine gidelim hem Can okulu asmayı sever sen onu fazla bekleme"
"Evet aslında oldukça haklısın çok sıkıldım ve yeni olduğum içinde fazla arkadaşım yok ama sana güvenebilirim sonuçta sevgilimin kardeşisin."
"Tamam o zaman gidiyoruz?"
"Tabii"
"Anlat bakalım Can'la nasıl tanıştınız?"
"Aslında bir partide tanıştık ve öyle ilerledi ve şimdi çıkıyoruz. Eee sende ne var ne yok biri vardır hayatında değil mi sonuçta bu okulun popilerlerindensin"
"Yenisin ama baya bilgin var sanırım benim hakkımda"
"Hayır aslında köşedeki kızlar konuşurken duydum" dedi ve işaret etti
"Hımm tamam anladım konumuza gelirsek hayatımda biri vardı çook eskiden ve bir piç kurusu onu benden aldı ve ondan sonra başkasıyla ciddi bir ilişki yaşamadım sadece tek gecelikler."
"Senin adına üzüldüm şeyyy bugün bizim orada bir parti var Can da gelecekti ama işi varmış yalnız kalmak istemem istersen bana eşlik et ne dersin hem çok fazla ayyaş var bilirsin. Hem belki sana birini buluruz?"
"Aslında güzel fikir bu aralar pek dışarı çıkmadım biraz gecelere akmak isterim doğrusu"
"Tamam o zaman geliyosun" dedi ve masadan kalktı.