Arkadaşlar bu ilk hikayem hatalarım olursa kusura bakmayın yazma yanlışları illaki olucaktır kusura bakmayın.
Sonunda yaz tatili geldi! Bu sene elimizden gelenin en iyisini yaptık ve liseye geçtik. Okulda pek de arkadaşım olmadığından veda da kolay oldu. Ama okuldan arkadaşlarım olmadığı için yazın da takılabileceğim arkadaşlarım olmayacaktı. Ben tam kendimi yaz boyunca evde tıkılı kalıp bir yerlerimi büyüteceğim fikrine kendimi alıştırmışken annemin sesiyle bu düşünceden ayrıldım.
"Gökçe kızım bir aşağıya gelebilir misin?"
"Tamam anne geliyorum"
Aşağıya indiğimde annem ve babam salonda oturup beni bekliyorlardı. Babam beni çağırdı.
"Gökçe seninle birşey konuşacağız kızım gel otur."
Eliyle yanındakı koltuğa otur şeklinde vurdu. Gösterdiği yere oturunca annem konuşmaya başladı.
"Kızım tatile gidiyoruz. Babanın arkadaşının İzmir'de bir yazlığı varmış ve satmaya karar vermiş. Biliyorsun bizim de bir yazlık hayalimiz vardı. Yazlık da babanın arkadaşının olunca biraz indirim yaptı ve biz de bu yazlığı satın aldık. Yani artık İzmir'de bir yazlığımız var ve bu tatilde oraya gidiyoruz."
" Anne bu harika bir fikir! Ben de tüm yaz evde tıkılı kalacağımı düşünerek sıkılıyordum. Çok iyi oldu bu yazlık işi."
" Sevindiğine annen de ben de çok sevindik kızım. Hadi sen şimdi git ve bavulunu hazırla çünkü yarın yola çıkacağız."
İkisinin de yanaklarından öpüp hemen odama çıktım ve bavulumu hazırlamaya başladım.
.........
Akşam olduğunda hazırlıklarım daha yeni bitmiş ve ben de bitkin düşmüştüm. Hemen bir duş alıp pijamalarımı giyip yatağıma yattım. Başımı yastığa koyar koymaz uyudum. Yarın uzun bir yolculuk beni bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkı
Teen FictionGökçe yaz tatilini ailesiyle birlikte İzmirde' ki yazlıklarında geçirmek için İzmir'e giderler. Orada yeni arkadaşlar edinir. Peki ya sadece arkadaş mı?