Arkadaşlar medyadaki Gökçe. İlerki bölümlerde diğerlerinin fotoğraflarını da koyucam medyaya. Bu bölümü gece yazıyorum çok güzel olmayabilir
Dışarı çıktığımda Ece beni bekliyordu. O altına bir kot şort üstüne de güzel bir tişört giymişti. Giydiği şeyler fiziğini ortaya çıkarmıştı. Çok güzel bir fiziği vardı. Benim de kötü bir fiziğim yoktu ama böyle şort elbise giyicek cesaretim yoktu. Neyse bir süre konuşarak yürüdükten sonra plaja vardık. Biraz daha yürüdükten sonra bir kafe göründü. Sade bir kafeydi. İçeri girdiğimizde Ece'nin peşinden bir masaya gittim. Ece hepsiyle merabalaştıktan sonra hepsini benimle tanıştırdı.
"Arkadaşlar bu Gökçe. İstanbul'dan tatil için buradaki yazlıklarına gelmişler. Bak Gökçe bu Zeynep, bu Anıl bu ise Berk."
Hepsiyle tanıştıktan sonra oturduk. Onlar sohbet ediyorlardı ben ise arada sohbetlerine katılıyordum. Kısaca nasıl tipler olduklarını size anlatıyım.
Zeynep: Çok neşeli deli dolu bir kız. Sürekli gülümsüyor. Adeta neşe kaynağı. Eceyle benzer kişilikleri var.
Anıl: Yakışıklı bir tip. Birazda cooluğu var. Ama öyle hiç konuşmayan içe kapanık tiplerden değil. Çok gülmese de o da iyi bir çocuğa benziyor.
Berk: Berk'in ilk göze çarpan yerleri masmavi gözleri. O da şirin bir çocuk ama Anıl gibi değil yani cooldan çok sempatik ve hep gülümsüyor.
İşte onlaarla biraz oturup konuştuktan sonra hepsini çok sevdim. Biraz sonra kalktık ve yürümeye başladık. Plajdan çıkıp sokaklara girdik. Sokaklarda sohbey ede ede gidiyorduk. Berk sürekli komik şeyler yaparak bizi güldürüyordu. Anıl ise coolluğunu koruyordu. Çocuğun gülüşü bile cool. Emoji gibi ağzının kenarı yukarı kıvrılıyor. Yiriğm seni yiriğm yiriğm cool jojuk. Ne diyorum ben? Neyse konumuza dönelim. Biraz daha sokaklarda gezdik ve bana etrafı tanıttlar. İzmir güzel bir yermiş. Akşam 12 gibi eve doğru gitmeye başladık. Herkesle vedalaşıp herkes evinin yolunu tuttuğunda hepimizin aynı civarda oturduğumuzu fark ettim. Eve girince gidip biraz birşeyler yedim. Sonra yukarı çıkıp serin bir duş aldıktan sonra hemen yattım ve uyudum. Bugün çok eğlenmiş ve aynı zamanda yorulmuştum. Galiba ilk defa gerçek arkadaşlarım olacak ha?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkı
Teen FictionGökçe yaz tatilini ailesiyle birlikte İzmirde' ki yazlıklarında geçirmek için İzmir'e giderler. Orada yeni arkadaşlar edinir. Peki ya sadece arkadaş mı?