Medyada Gökçe'nin yazlıktaki odası var.
Uzun bir yolculuk sonrası İzmir'e vardık ve şu an şahane yazlığmızın önünde duruyoruz! 3 katlı toz pembe renklerinde bir yazlıktı burası. Hemen içeri girip tüm odalara göz attım. Evin içi zaten döşeliydi. Bir tek bavuldakileri yerleştirme işi kalmıştı. En alt katta amerikan mutfak, salon ve kiler vardı. 2. Katta benim odam, oturma odası ve bir banyo vardı. Anlıycağınız 2. kat benim katımdı. 3 katta ise annemlerin odası, misafir odası ve yine bir banyo vardı. Evi gezmem bitince hemen kendi odama girip eşyalarımı yerleştirmeye başladım. Eşyalarımı yerleştirmem bittikten sonra odamın kapısından odama bir baktım. Odama mor ve beyaz renkleri hakimdi. Tam bir genç kız odasıydı ve çok güzeldi. Odama bakarken karnım guruldadığında en son seyahatin ortalarında birşeyler yediğimi hatırladım ve hemen mutfağa inip kendime birşeyler hazırladım.
.....
Akşama yakın saat 6 gibi odamda uyurken annemin sesiyle uyandım.
"Gökçecim kızım arkadaşım Selma ve kızı Ece geldi gelin de bir tanışıp kaynaşın!"
"Tamam annecim hemen geliyorum!"
Aşağıya indiğimde Selma teyzeyle annem konuşuyorlar Ece ise oturup onları dinliyordu. Yanlarına gittiğimde annem hemen bizi tanıştırdı.
"Kızım bu arkadaşın Ece, Ececim bu da kızım Gökçe. İsterseniz Gökçenin odasına çıkıp biraz sohbet edin hem birbirinizi tanımış olursunuz."
"Tamam annecim. Gel Ece odama çıkalım."
Ece güzel bir kızdı. Kahverengi uzun saçları ona çok yakışıyordu. Odama çıktığımızda sohbet etmeye başladık.
"Daha önce hiç İzmir'e geldin mi?"
"Hayır bu ilk gelişim."
"O zaman seni bu akşam bir gezdirelim. Hem arkadaşlarımla da tanışmış olursun. Bizim bir arkadaş grubumuz var hep birlikte takılırız. Genelde yakındaki plajda, oradaki kafede takılırız. Bazı geceler de kulüplere gideriz. İstersen bu akşam onlarla tanışabilirsin daha sonra sana İzmir'i gezdiririz."
"İzmir'i gezmeyi ve arkadaşlarınla tanışmayı çok isterim. Bu akşam olabilir. Telefon numaranı alabilir miyim? Hem haberleşiriz."
"Tabi. Yazıyor musun?"
...........
Eceyle yarım saat sohbet ettikten sonra baya bir kaynaşmıştık. Ece çok sıcak kanlı bir kız olduğu için bu pek zor olmamıştı. Konuşmamızı bölen Selma Teyze'nin sesiydi.
"Ece kızım hadi artık kalkalım. Hem bu akşam gezmek istersiniz Gökçe de biraz dinlensin."
Aşağıya inip Eceyle vedalaştıktan sonra odama çıkıp uyudum. Akşam için enerji toplamam lazımdı sonuçta ilk gecemde baygın baygın dolaşmak istemezdim. Seyahatin verdiği yorgunlukla 2 saat uyumuşum. Uyandığımda saat 9'du. Kalkıp bir elimi yüzümü yıkadım kendime gelmek için. Telefonuma mesaj geldi. Mesaj Ece'dendi.
Hadi hazırlan da gel dışarıda seni bekliyorum bugün arkadaşlarımla seni tanıştırıcam. Daha sonra istersen İzmir'in sokaklarında gezeriz.
Hemen odama gidip altıma siyah dar bir pantolon üstüme ise güzel alttan bağlamalı kırmızı bir gömlek giydim. Parfümümü sıkıp dışarıya çıktığımda Ece beni bekliyordu. Acaba arkadaşları nasıl insanlardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkı
Teen FictionGökçe yaz tatilini ailesiyle birlikte İzmirde' ki yazlıklarında geçirmek için İzmir'e giderler. Orada yeni arkadaşlar edinir. Peki ya sadece arkadaş mı?