Pomaly som kráčala do školy. Každý deň tá istá cesta, cesta na rovnaké miesto. Tento stereotyp má už nebaví.
Pomalým lenivým krokom som prišla až k bránam školy. Prevrátila som očami a vošla dnu. Očami som vyhladala najdôležitejšiu osobu v mojom živote. Stála tam s tým kokotom, Jordanom. Áno správne, jej..."boyfriend"
Ah, z duše ho nenávidím! Odkedy si s ním Em začala, zmenila sa.
Len čo má Em zbadala, ospravedlnila sa luďom s ktorými hovorila a rozbehla sa ku mne. Bola dokonalá ako vždy.
"Zoeee, ahoj!" zapišťala a vrhla sa na mňa. Vždy bola bláznivá.
"Čau Em." objala som ju a jemne sa usmiala.
"Jak si sa celý víkend mala? A prečo si mi vobec nezavolala?" naštvane sa na mňa dívala. "Um prepáč nebol čas. Teraz prepáč, nechcem prísť neskoro. "odpovedala som jej potichu a vydala sa do triedy kde som mala mať hodinu.
Pravda bola taká, že som mala čas. Veľa času. Ale vedela som, kde Em celý víkend bola. S tým vyjebancom na chate. Nemusím dlho premýšľat, čo tam asi celý víkend robili.
Ah, Zoe nemysli na to.
Vošla som do triedy a usadila sa do poslednej lavice ako vždy. Podľa mňa je to naj miesto v triede.
Vyložila som si na stôl učebnice na lavicu. Práve ma čaká hodina literatúry. S mojim tulením škulavým učiteľom. Kill me pls.
Sedela som tam asi 5 minút keď sa trieda začala napĺňať žiakmi.
Po chvíli prišiel učitel a ťahal za sebou starodávnu telku. Oh len to nie. Ideme sledovať staré filmy. Nemohlo by ma "nešťastnou náhodou" začať napínať?
Učiteľ zapol telku a objavili sa titulky akéhosi čiernobieleho filmu. Kurwa, musím odtialto vypadnút. Jedna vymeškaná hodina nikoho nezabije.
"P-pán učitel."ozvala som sa a snažila sa vypadať choro. "Ano slečna Cowanová? Deje sa niečo?" spýtal sa svojim otravným hlasom. "Nieje mi práve najlepšie. Nemohla by som ísť na školskú ošetrovňu nech sa o mňa postarajú?" povedala som úlisným, ale stále chorým hlasom."No bežte bežte, nebudeme nič riskovať.
Rýchlo som sa pobalila a zutekala z triedy. Ah, konečne pokoj.
Zamierila som na wécka. Vošla som dnu a zarazila sa. Čo to kurva?!
Z kabínky v rohu sa ozývali vzdychy a stony.
Usadila som sa na umývadlo a čakala kdo odtial víde.
Po piatich minútach sa ozvali zvuky obliekania a dievčenský chichot.
Kabínka sa otvorila a osoby, ktoré z nej vyšli, má prekvapili.
Emily a Jordan.
∞∞∞∞∞
Ták, je to tu^^
Sľúbená kapitola:'D
Je to o kúsok dlhšia ako minulá:'D
Nieje to nič moc ale tak.. Nefadí:'D
No, za každý názor ďakujem<3
YOU ARE READING
Because I love you..
RomanceZoe a Emily sú od detstva najlepšie kamarátky. Avšak Zoe má malé tajomstvo..