10. kapitola

1.4K 72 10
                                    

Ubehol už týždeň od Bubble s Amy. Od toho dňa spolu voláme každý jeden deň a zajtra ideme na kávu.

Práve som sedela na gauči a čumela na telku keď som začula klopanie. Vstala som z gauča a otvorila dvere. Okolo krku sa mi hodila Emily.

"Z-zoe.." vzlykla a ja som zavrela dvere. Vzala som si Em na ruky a sadla si s ňou na gauč.

"Čo sa stalo?" "S J-jordanom sme s-sa rozišli. A-a necháp-pem prečo sa so m-mnou nebavíš. Zoe s-si moja najlepšia k-kamarátka a j-ja ta potreb-bujem." plakala Em a dívala sa na ruky. Silno som ju objala a dala jej pusu do vlasov. "Prepáč mi" zašepkala som. "Prečo si ma tak ignorovala? Či už v škole, ale a-aj inokedy." vzlykla. "Zo ti nepoviem.. Teraz nie.."zamrmlala som a položila smrkajúcu Em na gauč. "Prinesiem ti tabletku na upokojenie." odišla som do kuchyne a vrátila sa s pohárom a tabletkou. Em si ju dala a dívala sa na mňa. "Chceš tu zostať spať? Mamka je na služobke." "Nechcem ti tu zavádzať" odpovedala mi a ja som len prevrátila oči a chytila ju za ruku. Viedla som ju do kúpelne. "Daj si sprchu a príď do mojej izby. Zostaneš u mňa" Emily sa na mňa usmiala a prikývla. Odišla som z kúpeľne a nechala som jej súkromie. V izbe som sa dala do pyžamka a skontrolovala mobil. Zmeškaný hovor od Amy.
Napísala som jej

Ja: Prepáč, mám tu Emily. Zajtra na káve ti to vysvetlím.

Odložila som mobil práve keď Em vošla do izby. Nemohla som od nej odtrhnúť oči. To jej telo len v uteráku. Hryzla som sa do pery. "Tam je pyžamo." ukázala som na stoličku. Em sa otočila a rýchlo sa prezliekla. Samozrejme som ju nenápadne pozorovala. Lahla si ku mne na postel a ja som ju hneď objala. V tichosti sme spolu do 5 minút zaspali.

∞∞∞∞∞
Ták máte to tu.
Snáď som uspokojila vaše túžby po novej kapitole.
ENJOY<33

Because I love you..Where stories live. Discover now