Pohlad Zoe
Ležala som na posteli už asi hodinu. Bolo mi do plaču. Potrebovala som sa vyrozprávať. Ale nebolo komu. Emily sa vyspovedať o nej rozhodne nemôžem a moja dnes objavená 'kamarátka' Hailey.. Nechcem ju otravovať.Sadla som si na posteli a pozerala si na vyvrtnutý členok. Už bolel menej.
Môj mobil na stolíku zavibroval. Nahla som sa preň a prečítala si správu.
Em<3: Nerozumiem čo sa deje Zoe. Chováš sa ku mne ako k handre. Prosím príď o 18:00 do našej obľúbenej kaviarne. Prosím. Em xx
Odhodila som mobil vedla seba a prehrabla si vlasy. Nejdem tam. Nemám záujem počúvať jej reči.
"Mamíí!" zakričala som a snažila sa postaviť. "Čo chceš Zoe?" "Potrebujem pomôcť do kúpelne, mám vyvrtnutý členok " zamrmlem. Mamka pokrútila hlavou a chytila ma okolo pasu a skacala so mnou do kúpelne. Oprela ma o práčku. "Ďakujem mami " poďakovala som a mamka odišla.
Vyzliekla som sa a začala si napúštat vodu. Dala som si do nej trochu voňavej peny a odmalovala sa. Vyskúšala som vodu a lahla si do vane. Zavrela som oči a všetky myšlienky som vypustila z hlavy. Hlavne tie o Emily.
Pohlad Emily:
Čakala som na ňu asi do 20:00. Neprišla.Vstala som od stola a vyšla z kaviarne. Vydala som sa domov.
Po 15 minútach som prišla domov a vybehla som do mojej izby. Všetci už spali tak som sa potichu vyzliekla a ľahla si do postele. Po chvíli som zaspala.
∞∞∞∞∞
Zase krátke, viem... Ale he to aspoň čosi..
Za každý názor ďakujem<3
YOU ARE READING
Because I love you..
RomanceZoe a Emily sú od detstva najlepšie kamarátky. Avšak Zoe má malé tajomstvo..