Keď som sa ráno zobudila v objatí Emily, cítila som sa úžasne. Ešte spala. Jemne som sa vymotala z jej objatia a zbehla do kuchyne. Vytiahla som z chladničky vajíčka. Spravím nám omeletu. Po 30 minútach som pre nás mala nachystané raňajky. Omeleta, bageta a pomarančový džús. Mňam. Dala som to na tácku a niesla do izby. Em sa práve zobúdzala. "Dobré ráno, Šípková Rúženka" zasmiala som sa a položila na postel tácku. Emily sa len usmiala a spolu sme raňajky zjedli za pár minút.
"Dnes idem na kávu s kamarátkou." oznámila som Em keď sme pred obedom sedeli pri telke. "Ou, tak by som sa mala už pratať domov." "Ešte nemusíš, ideme až o šiestej" usmiala som sa.
"Dala by som si pizzuuuuu." ozvala sa Emily pri sledovaní Planéty opíc. "Fajn" vytiahla som mobil a objednala nám Hawaii pizzu. Obe ju milujeme.
O pár hodín neskôr, 18:05
Niekto zazvonil. Oh bože, zabudla som na Amy. Vyskočila som z gauča a bežala otvoriť. "Prepáč Amy, zabudla som." fňukla som keď som otvorila dvere. "Oh, no nevadí.." povedala mi a pozrela na Emily. "Tak prídem inokedy, um. Ahoj" nastúpila do svojho auta a odišla. Smutne som zavrela dvere a pozrela na Emily.
"Prespíš tu?"
∞∞∞∞∞
Moc sa ospravedlnujem..
Že kapitola nebola dosť dlho. Ale tak, ENJOY<3
YOU ARE READING
Because I love you..
RomanceZoe a Emily sú od detstva najlepšie kamarátky. Avšak Zoe má malé tajomstvo..