6. kapitola

1.6K 87 1
                                    

Pohlad Zoe
Keď voda vychladla, opatrne som vyliezla z vane a osušila sa. Doskákala som do izby a obliekla sa do pyžamka.

Zvalila som sa na postel a vzala do rúk mobil. Jedna neprečítaná správa.

Klikla som na ňu.

Hailey'): Ahoj invalid:D

Pousmiala som sa a vytočila jej číslo.

Bavili sme sa snáď hodiny. Hrozne má bavilo s ňou kecať. O čomkolvek.

Keď sme konečne dovolali som sa rozhodla ísť konečne poriadne sa vyspať. Položila som mobil na nočný stolík a do piatich minút som zaspala.

***

Tiež tak neznášate to ranné prebudenie? A tiež tak milujete ten pocit, keď do školy v ten deň nejdete? Ah, úžas.

Ležala som v posteli a prezerala Facebook (Za túto reklamu mi Zuckenberg musí zaplatiť.) Po chvíli ma to prestalo baviť a tak som hodila mobil na stolík. Noha ma už tak nebolela a tak som vstala a dokrívala do kúpelne.

Vykonala som rannú rutinu a krívala do kuchyne. Som hladná.

Vytiahla som z chladničky mlieko a v skrinke som našla orieškové müsli.

Najedla som sa a umyla riad.

V obývačke som si pustila telku a pozerala My Big Fat American Gypsy Weding (či jak sa to píše) Zbožnujem to pozerávat. Je až creepy aké sú tie ich svadby.
Lahla som si na gauč a sledovala.

Zazvonil zvonček.

∞∞∞∞∞
Noo, akosi sa podarilo aspoň 200 slov. No nevadí, enjoy.

Because I love you..Where stories live. Discover now