Pov Sebastiaan
Het is nu kort geleden dat we terug gekomen zijn van de vakantie. Ikvond het ecjt zo gezellig met Melissa. Ik mis haar echt enorm. Maar dit weekend zie ik haar weer, vrijdag komt ze naar mij toe. Zaterdag is de cd release van het jsf, en ik heb er enorm veel zin in.
Nog 3 dagen wachten.Pov Melissa
Ppfff waarom duurt dit nog zo lang, ik wil nu naar Sebas gaan. Ik pak mijn koffer en pak hem in. Dan bel ik Sebas of ik kan komen. Hij vind het super leuk als ik nu al kom. Ik pak de trein en ben rond etentijd bij je. Ik ga naar het station en stap de trein in. Ik ben bijna in Oosterbeek app ik naar Sebas.
Station Oosterbeek
Als ik de trei uitstap loop in naar Sebas toe, en geef hem een knuffel en een kus. Me moeder heeft me gebracht. Ik zie de auto al staan en zwaai, Hester zwaait terug. We lopen hand in hand naar de auto, als we bij de auto aankomen leg ik me spullen in de auto en stap in.Als we bij Sebas thuis komen, komt Anne naar me toe en geeft ze me een knuffel. Ik leg mijn spullen in de gang en loop naar de woonkamer, ga op de bank zitten en krijg wat drinken van Sebas. We kletsen met zijn vijfen nog wat bij en gaan naar boven. Ik ben echt super blij weer bij je te zijn. We kunnen elkaar bijna niet meer loslaten. Waarom wilde je in een keer nu komen? Vroeg Sebas. Niet dat ik het erg vind hoor. Nou thuis verveelde ik me en ik miste je. En omdat wel toch vakantie hebben dacht ik,ik ga naar Sebas toe. Want anders was ik vrijdag gekomen, maar nu be ik er al. Ik geef hem weer een kus. Dan worden we gestoord door het geroep van Hester : we gaan eten. We lopen naar beneden en gaan aan tafel zitten. Het is steeds gezelliger aan tafel, aan het begin vond ik het allemaal nog erg raar om hier aan tafel te zitten. Na het eten gaan Anne Sebas en ik op de trampo, we hebben echt enorm veel lol en maken veel selfies. Wat is het toch weer gezellig zo.
---de avond voor de cd release---
We lagen al lekker in bed, morgen moeten we er vroeg uit. Heb je zin in morgen? Vroeg ik. Jaa enrom veel zin ik kan niet wachten. Het is toch wel spannend om je nummer te zingen voor al veel bekende jsfers. Maar het komt vast allemaal goed, ik hem er vertrouwen in. Ik geef Sebas een kus en ga slapen.
---dag van de cd release---
'2gether we are one 2gether we are strong' dan schrik ik wakker en begin te blozen. Shit ik heb mijn wekkerringtone niet veranderd. Sebastiaan begint te lachen. Het is echt niet erg schat, ik vind het echt super lief dat je hem als wekker hebt. Dan denk je elke dag aan me. Ik geef hem een knuffel, daarom heb ik het ook gedaan, dan wordt ik elke dag wakker met jou liedje. We geven elkaar een zoen, en gaan ons omkleden. Als we klaar zijn lopen we naar beneden en gaan we ontbijten. Een lekker broodje ei. Om half 9 zitten we al in de auto, ik nog wel met een slaperig hoofd. Ik ga met me hoofd op Sebas zijn schouder liggen en sluit me ogen, ik voel dat hij zijn hoofd op de mijne legt, maar daarna weet ik het niet meer. Toen we er bijna waren werd ik wakker gemaakt door Sebas. Blijkbaar was ik nog een beetje moe. Toen we er eenmaal waren moest Sebas ergens anders heen en wij werden naar een zaal gebracht. Ik ging samen met Anne aan tafel zitten en gingen even gezellig kletsen. Daar kwam Sebas nog even snel een kus geven, en ik wenste hem nog even succes. Daarna werden we opgehaald en mochten we gaan staan om te kijken. Het was erg leuk om te zien hoe alle finalisten hun liedje zongen. Toen was Sebas, onder zijn liedje keek hij de hele tijd naar mij. Het ging zo goed. Na alle optredens konden mensen met iedereen op de foto. En wat een verrassing daar kwamen Lynet en Alessandro ook aan. Wat leuk. We kletste nog wat bij. Het duurde wel even voordat we thuis waren, maar hetwas erg leuk. En nu stond hij nog alleen maar in de liveshow staat hij met dansers, dan wordt het helemaal super.
De dag vloog voorbij, we hebben enorm veel lol gehad met iedereen, het was echt super leuk dat Alessandro en Lynet er ook waren. Dat wist ik ook niet.Toen we vanmiddag thuis waren lag er een brief op de mat bij Sebas. Aan Melissa en Sebastiaan. We maken het open en beginnen te lezen. We willen jullie bij deze heel erg graag uitnodigen voor deze speciale gelegenheid. Trek wel je mooiste kleding aan! Je wordt verwacht op zaterdag 23 augustus. Wat het verder is, is nog een verrassing. Adres:
Vincentoplein 18
1821 MS Hilversum
Mvg.
Geen afzender wat raar? Opnieuw iets waar we samen heen kunnen gaan. Om half 1 lopen Sebas en ik naar boven en gaan slapen. We geven elkaar nog een zoen en vallen kort daarna in slaap.