de kleine verrassing

33 5 4
                                    

POV Lynet

De volgende ochtend moesten we al vroeg opstaan, helaas moeten we vandaag alweer naar huis. Maar Alessandro had vandaag een optreden en daar moesten we vroeg ons bed voor uit. We moesten naar België dus vandaar dat we al zo vroeg op moesten. En zaten met zijn allen in de ontbijtzaal. Om half negen moesten we vertrekken en het was nu net half acht geweest. Na het ontbijt gingen we allemaal nog snel even onze koffers inpakken. Om kwart over acht waren we allemaal klaar en bedankte we alle medewerkers. Ook gingen we met zijn allen nog op de foto als een leuk afscheid. Ik heb in ieder geval een topweekend gehad, en het was ook nog eens super goed verzorgt. Melissa en ik brengen de koffers alvast naar de auto, want de jongens moesten nog even daar blijven van Melissa. Lynet ik heb een verrassing voor jou en de jongens maar wilde eerst aan jou vragen of je het wel leuk vond. Melissa laat het hangertje zien en ik begin te glunderen. Wauw die is echt leuk. Ik geef hem binnen samen met de jongens goed? zei Melissa. Ja, super leuk. Als eindelijk alle koffers in de auto liggen lopen we weer terug het hotel binnen. Jongens Melissa heeft een verrassing voor jullie. De jongens blijven verstijft staan. Melissa haal de sleutelhangers uit de tas en geeft er één aan Ales en één aan Sebastiaan. Daarna geeft ze er nog één aan mij. 'Omdat ik een super tof weekend met jullie drie gehad heb en als herrinnering deze sleutelhanger heb gekocht.' Allemaal geven we Melissa een knuffel om haar te bedanken. Wat super lief. 

POV Alessandro

Watheb ik zin in het optreden van zometeen zeg. Alleen eerst nog twee uurtjes in de auto zitten. We stappen de auto in en zetten en cd aan. We hebben allemaal verschillende liedjes erop staan. Maar wat Sebastiaan niet weet is dat zijn liedje er ook op staat en dat hij vanmiddag met dat liedje mag optreden. Maar dat vertellen we hem pas tijdens mijn optreden. Na ongeveer anderhalf uur in de auto gezeten te hebben kwam in een keer het liedje van Sebastiaan voorbij. 'huh dat is mijn liedje hoe kan dit' zei Sebastiaan. We schoten met zijn allen in de lach maar Sebastiaan wilde weten waarom we zo moesten lachen. We wilde je een kleine verrassing geven over jou liedje. Dus vandaar dat ie op de cd staat. 'het is echt super lief van jullie dat jullie dit hebben gedaan. 

----Bij het optreden------

Zo wat staan er al veel fans te wachten zeg. Ik heb er enorm veel zin in. Nu even de souondcheck doen. De soundcheck duurde ongeveer een halfuurtje. Niet veel later ging de zaal open. Alle fans stonden al te schreeuwen en te roepen. De presentator kwam op het podium en zo wat een geschreeuw wauw ik heb echt super toffe fans maar jij bent de liefste en de leukste zei ik tegen Lynet. We hebben nog niks maar het voelt zo vertrouwd en ze is echt een super leuk meisje. ''hier is ALESSANDRO...........'' woww wat een toffe show. 'lieve fans ik heb vandaag iemand meegenomen. Hij doet dit jaar mee aan het Junior Songfestival. In de aankomende weken wordt bekent gemaakt of hij door is naar de volgende ronde. Maar geef hem nu een daverend applaus hier is SEBASTIAAN!!! Sebastiaan loopt op. Eerst nog wel een beetje zenuwachtig maar later was het echt te geak en vooral hoe zelfs de fans helemaal meededen. Toen keek ik in mijn ogen en zag ik Melissa helemaal stralen en meezingen. Wat was dat schattig om te zien. Samen zijn we sterk amen zijn we één we gaan door dik en dun en staan nooit alleen. Ik loop het podium weer op en hoor aan alle kanten applaus. 'Wow Sebastiaan je bent super goed je moet door je moet bij de laatste acht zitten' hoor ik een meisje roepen. Geef hem nog een groot applaus SEBASTIAAN!! Sebastiaan loopt het podium af.

---na het optreden en de signeersessie---

POV Melissa

Ik loop naar Sebastiaan toe en geef hem een knuffel. Wow wat was je goed!! Sebastiaan begint te blozen. Blijf je vanavond bij mij slapen want ben morgen vrij. 'Dat moet ik nog even vragen aan me ouders, maar denk het wel' ik knik. Mag ik anders je ouders bellen? ik kijk hem lief aan en hij geeft zijn telefoon. Hallo met Anne, Hoi met Melissa mag ik je ouders even spreken? Jahoor hier heb je me moeder. Hallo met Hester, Hoi met Melissa, Ik heb even een vraagje, Mag Sebastiaan bij mij slapen vanavond? jahoor dat mag wel. Het komt wel goed hoor we hebben wel wat spulen voor hem. is goed heel veel pezier samen dan he! knuffel aan Sebas van ons. Doe ik knuffel terug. doegg. Sebas het mag. 'Oke super gezellig'  We stappen allemaal de auto in. We gaan eerst naar mijn huis daar worden Sebastiaan en ik afgezet. Eenmaal bij mij aangekomen bedank ik de ouders van Alessandro en natuurlijk Alessandro en Lynet. Het was echt een top weekend met jullie allemaal. Ik geef Alessandro en Lynet nog een knuffel en loop samen met Sebastiaan naar binnen. 'als dat geen echte liefde wordt' zei Lynet lachend. 'hoe was je weekend Melissa?' vraagt me moeder. Ja heel erg leuk hoor mam, antwoordt ik. E jij Sebas? 'Sebastiaan?' vraagt me moeder verbaast. Ja Sebas blijft bij ons slapen. maar dat leg ik zometeen wel even uit. 'Mijn weekend was ook echt super tof.' zei Sebastiaan. We gaan even naar boven de spullen klaarzetten. We lopen samen naar boven en zetten alle spullen klaar. Ik moet heel even wat pakken hoor, zei ik zo overtuigend mogelijk. Ik loop naar beneden naar mijn moeder. Mam je weet toch dat Sebastiaan meedoet aan het Junior songfestival? Ik werd vanmiddag gebeld door de moeder van Sebastiaan, Hij zit bij de laatste acht. Morgen is de overval, daarom blijft hij bij ons slapen. Ik mog met hem mee. Oh vandaar nu valt het kwartje. Ik begon even te lachen en liep weer naar boven. 'Sebas we gaan niet te laat slapen morgen gaan we een dagje weg!' zei ik. Waar naar toe? Dat zie je nog wel. Het is nu half tien ik denk dat ik om tien uur ongeveer ga slapen. Zullen wenog even wat drinken? We lopen samen naar beneden en gaan aan de keukentafel zitten. Als het drinken op is lopen we naar mijn ouders ik geef me ouders een kus en ga in bed liggen niet veel later vallen we beide in slaap.

Never forget the time with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu