POV Sebastiaan
We zaten nog maar net in de auto op de terugweg naar huis toen Melissa in slaap was gevallen, dat was eigenlijk best schattig. opeens ging ze tegen me aan liggen en gek genoeg vond ik het heel leuk. Ik sloeg ijn arm om haar heen en maakte snel een foto samen. Toen we thuis aankwamen maakte ik snel het logeerbed op en maakte Melissa wakker en legde haar in bed. Snel sliep ze verder. Vond het eigenlijk best wel jammer dat ze niet wakker was en dat we niet nog ever wat konden kletsen om haar beter te leren kennen. Ik liep naar beneden en ging nog even wat kletsen met mijn ouders en zusje. Daarna ging ik ook naar bed en sliep al snel.
POV Melissa
Ik werd wakker en schrik op. Waar ben ik in hemelsnaam. Dan kijk ik op zij en zie ik Sebastiaan liggen. Hij is echt schattig als hij slaapt. Ik zie dat hij wakker wordt.'Goeiemorgen Mop' goeiemorgen Sebasje. 'heb je lekker geslapen?' jazeker en jij? 'Ja ik heb over jou gegdroomd' ik begin te blozen. ik heb ook over jou gedroomd. Ik sta op uit mijn bed en ga bij Sebas op bed zitten. Sabas gaat rechtop zitten en geeft me een knuffel. Dan zegt hij 'Je bent een leuk meisje om te zien. Ik ben blij dat ik je heb leren kennen.' ik begin nog meer teblozen en geef Sebas nog een knuffel. Dan komt in een keer Anne de kamer ingelopen. Tortelduifjes komen jullie ontbijten? 'ja is goed we komen eraan. Sebas trekt een broek aan en we lopen samen naar beneden. Ik ga tussen Anne en Sebas zitten en pak een broodje. Eetsmakelijk. allemaal zei ik en ik nam een hap van mijn broodje. Opeens voel ik een hand op mijn been, ik schrik een beetje maar ik zag dat ie van Sebas was en begon te ontspannen. Na het eten hielp ik sebas mee de tafel af te ruimen. Toen we klaar waren lipepen we met zijn tweeën naar boven. Alleen ik liep even naar Anne. Ik klop op de deur en ze geeft toestemming dat ik binnen mag komen. He An even een vraagje he. Waarom noemde je Sebas en mij tortelduifjes? 'haha nou ik stond al een paar minuten voor de deur en ik hoorde jullie praten, Vandaar. Mag ik je wat in vertrouwen vertellen? Anne knikt. Ik vind Sebas al een hele tijd leuk. Ik vind het daarom zo leuk om hier te zijn. Anne snapt me en geeft me een knuffel. Dan komt Sebas aanstormen met mijn telefoon. Ik pak hem aan en neem hem op. 'Hoi met Melissa, Hoi met Lynet we komen jou en Sebas rond 4 uur ophalen. Ohja dat is wel goed. Oke tot straks doei.' We worden om 4 uur opgehaald door Alessandro en Lynet. Shit dat is over een uur al. En ik heb helemaal geen spullen mee. 'ik heb nog wel een jurkje voor je.' Anne geeft me haar lievelings jurkje en trek hem aan. ik krijg nog leuke schoenen en de moeder van Sebas maakt me op. Ales we klaar zijn gaat de deurbel.
POV Lynet
De deur wordt open gedaan en begroet Melissa met een kus en knuffel en Sebas met een knuffel Melissa doet hetelfde bij mij en Ales. zijn jullie er klaar voor vraag ik? We stappen bij de vader van Ales in en gaan naar een restaurant. In de auto vertel ik wat we gaan doen, en wat we morgen van plan zijn. Iedereen vind het een super leuk idee. We hebben een hotel geboekt waar we vanavond met zijn vieren gaan slapen. Maar eerst gaan we gezelig met zijn allen uiteten. We lopen met zijn allen naar binnen. Ik had gereserveerd op Wempe. 'komen jullie maar mee, Hier is een tafel voor vier' De vader van Alessadro gaat weer. 'Ik kom jullie over twee uur wel weer ophalen.'zei hij.
----- Na het eten-----
Het was tien uur geweest en de vader van Alessandro stond voor het restaurant en appte Ales. We rekende af en liepen naar de auto. We moesten naar Amsterdam en aten in Oosterbeek. We gingen dus eerst even langs het huis van Sebastiaan om wat spullen te haeln. Mijn koffer lag er nog dus ik was snel klaar. Na een kwartiertje waren we allebei klaar en gingen weer naar de auto. Ik bedankte de ouders van Sebas nog snel en ging ook de auto in. We reden naar het Victoria hotel in Amsterdam. Wauw wat is dat hotel groot zeg. Sebastiaan en Melissa checkte samen in en Ales en ik. De ouders van Alessandro waren ook mee die hadden ook een kamer. We liepen naar onze kamer en namen afscheid van elkaar. We wenste elkaar een prettige nachtrust en gingen slapen. Want morgen gaan we een hele dag naar Walibi fright nights.