de overval

32 3 2
                                    

POV Melissa

---half 9---

*samen zijn we sterk samen zijn we een we gaan door dik en dun en staan nooit alleen.* Ik schrik wakker en begin te blozen als ik Sebastiaan naar me zie kijken. Hij begint te lachen. Ik stap mijn bed uit en kleed me aan, loop naar de badkamer doe mijn haar, make-up en poets mijn tanden. Loop weer terug naar mijn slaapkamer en vraag aan Sebas of hij een broodje ei wilt. 'ja is goed' Ik loop naar beneden en maak twee broodjes ei klaar. Me moeder komt ook naar beneden en eten met zijn drieën. Om half 10 stappen we de auto in. 

---bij de studio---

We krijgen een rondleiding door de studio. 'Wow dat is gaaf' zeiden Sebastiaan en ik in koor. Maar ik wist dat we niet alleen een rondleiding kregen. We kwamen bij de studio van sterren.nl. Er werd gevraagd aan ons of we erbij wilde blijven omdat er een showtje kwam. Sebastiaan keek me moeder aan om te vragen of het mocht. Me moeder kon het niet weigeren want we wisten dat er wat zou gebeuren. We gingen zitten en alles werd uitgelegd wat er zou gebeuren. naja, dat was eigenlijk een smoes. De radioshow begon en het was een groot succes. Er kwam een gast in de studio en die had een nieuw liedje geschreven, naja het liedje van Sebastiaan. Hij werd aangezet en je zag Sebastiiaan gelik kijken. Ik moest erg in mezelf lachen om zijn reactie. 

POV Sebastiaan

huh hoe kan dat dit is mijn auditie liedje. Ineens komt Jan Smit de kamer ingelopen en realiseer me dat het te maken kan hebben met het Junior Songfestival. 'Sebastiaan, kom je even naar voren?' hoor ik Jan zeggen. Ik loop naar voren en kijk Jan aan. Ik begin een beetje te trillen en te glunderen. zou het dan echt zo zijn? zou ik bij de laatste acht van het Junior Songfestival zitten? 'Sebastiaan wil je deze poster even voor mij openmaken? ik maak de poster open en laat het aan de mensen zien. ik begin te glimlachen en schreeuw in de microfoon dat ik bij de laatste acht zit. wow ik ben echt super blij. De uitzending is afgelopen en veel mensen feliciteren me. Dan bel ik even mijn moeder en schreeuw dat ik door ben. Mijn moeder is erg blij. Dan krijg ik even me zusje aan de telefoon. Ze is erg blij en als ik thuis kom gaat ze me knuffelen. Ik beeindig het gesprek en zie Melissa seinen dt ik me om moet draaien. Opeens zie ik Lynet en Alessandro op me afrennen en feliciteren me. Sebas we zijn erg trots op je! zegt Lynet tegen me. Ik geef haar een dikke knuffel. Melissa roept ons en vraagt wat voor drinken we willen, niet veel later komt ze met 3 glazen cola en 1 appelsap aan. We heffen de glazen en Melissa zegt: op Sebastiaan. Dan komt Jan Smit even bij ons zitten. 'Zo Sebastiaan hoe vindt je het om finalist te zijn?' Ik ben echt super blij en had het echt totaal niet verwacht. Toen het liedje aanging had ik het al snel door, maar ik snapte er niks van. Maar toen ik jou aan zag komen lopen begon ik te denken dat het junior songfestival het kon wezen. En dat was zo, Ik ben echt enorm blij en ik had het echt echt niet verwacht. 'en hoe vinden jullie het als vrienden?' vroeg Jan aan Lynet, Alessandro en Melissa. Jan begon bij Melissa omdat ze als gewoonlijk weer niet de mond kon houden en gelijk alles eruit moest gooien. toch vond ik het erg lief hoe ze hettegen Jan vertelde. Ik begon te blozen  en Jan begon te lachen. 'Nou als hier geen liefde bloeit weet ik het ook niet meer. Toen begonnen we allemaal mee te lachen. Het was al erg laat en ik moest ook nog naar huis gebracht worden. We pakken onze spullen, bedanken de mensen en lopen naar de auto. Ik bedank Alessandro en Lynet bij de auto en stap in. Ik zie julile snel roep ik hen nog na, doei. Na drie kwartier komen we bij mijn huis aan. Mijn zusje rent op me af en geeft me een dikke knuffel zoals ze aan de telefoon gezegt had. Me ouders felicteren me ook. Melissa en haar moeder blijven nog heel even wat drinken en gaan dan ook naar huis. Ik bedank hen voor de tegekke dag en natuurlijk het weekend. Ik geef Melissa een knuffel en een kus op haar wang. Ze stapt de auto in en loop naar binnen, door naar boven naar mijn kamer. Daar kleed ik me om en kruip lekker mijn bed in. Ik check nog even mijn twitter en facebook. Op twitter heb ik nog een lief berichtje van Melissa gekregen: @sebastiaanJSF GEFELICITEEERRRDDD ben trots op je!!! x. Ik krijg een brede glimlach op mijn gezicht, en tweet nog even terug: @SebasMelissa Heel erg bedankt!! zal ook altijd trots op jou zijn!!x. Ik leg mijn telefoon weg en ga slapen, het was een geweldige dag.

Never forget the time with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu