walibi fright nights

44 4 0
                                    

POV Alessandro

Ik werd wakker naast het mooiste meisje van de hele wereld (Naja dat vind ik zelf). Het is half zeven en ik moet natuurlijk weer wakker zijn. We gaan pas om tien uur weg en dat duurt nog wel even. Ik probeer nog wat in slaap te komen. 'Ales wordt je wakker we gaan zo weg' hoor ik in een keer naast me. Ik spring op en kijk op mijn telefoon. Het is half negen. Snel spring ik uit beden kleed ik me aan. Doe mijn haar in Model en poets mijn tanden. Zet mijn spullen weer netjes terug en loop weer even naar de slaapkamer. Ik wacht ttdat Lynet klaar is. Op dat moment wordt er op de deur geklopt, ik doe open en zie dat het Melissa en Sebastiaan voor de deur staan en begeleid hen naar binnen. We gaan met zijn drieën op het bed zitten wachtend op Lynet. Tien minuten later is ook Lynet klaar. We lopen met zijn vieren naar beneden waar me ouders al staan te wachten. We lopen naar de ontbijtzaal en gaan met zijn zessen ontbijten. Na het ontbijten begroette we de medewerkers en zeiden tot vanavond en we stapte de auto in. Melissa en Sebastiaan zaten helemaal achterin en Lynet en ik zaten in het midden. Niet veel later zakte Lynet weg tegen mij aan. Ik draai me om en vraagaan sebas hoe het gaat. 'Ja je ziet het he slaapkopjes.' Ik draai me om en sla me arm om Lynet heen. 

POV Sebastiaan

Het is zo'n mooi meisje, ook als ze slaapt. Ik denk dat ik echt verliefd op haar ben. Ik zit echt teveel in mezelf te piekeren, maar het is gewoon zo. Dit is de tweede keer dat ze tegen me aan ligt. En het blijft gewoon zo leuk. Ik sla dan even mijn arm om haar heen. Niet veel later komen we aan in walibi. 'Lynet wordt je wakker we zijn er' zei Alessandro. Ook ik maak Melissa wakker. Ze opend haar ogen en zie dat ze begint te blozen. Ik fluister in haar oor dat het niet uit maakt en geef haar een knuffel. We stappen de auto uit en lopen naar de kassa, betalen en lopen het park in. Als eerst gaan we in het spookhuis. Lynet en Alessandro lopen samen en Melissa en ik. We lopen naar binnen en hoor Lynet al gillen ik begon een beetje in mezelf te lachen en Melissa pakte me hand al snel vast. 'Ik vind het ook een beetje eng' zei ze tegen me. We lopen hand in hand verder waardoor ik Melissa op haar denk ik op haar gemak stel. Ze lijkt rustiger te zijn. Als we eenmaal bij de uitgang komen horen we een paar meiden gillen. De meiden lopen op ons af, maar durven niet te vragen of ze op de foto mogen. Melissa en Lynet lope naar de meiden toe en vragen of ze met mij en Ales op de foto mogen. De meiden lopen mee en gaan met ons op de foto en gingen de meiden volgen op twitter. Zo die waren ook weer blij. Nu kunnen we op ons weer focussen op ons gezellig walibi dagje. 

POV Melissa

Voordat ik het doorhad liep ik samen met Sebastiaan hand in hand over het park. iedereen zag je ons aankijken maar ik trok me in elk geval niks van aan. We hebben nog helemaal niks maar toch voelt het heel erg vertrouwd. We lopen naar de Goliath en gaan in de rij staan. Na ongeveer 5 rondjes waren we aan de beurt. Lynet ging naast Ales en ik naarst Sebas. Al snel begon Lynet te gillen en Sebas en ik lagen helemaal dubbel. Waar je een foto kon maken gingen we proberen om leuk op de foto te staan met zijn vieren. Voor mijn gevoel was dat aardig mislukt. We stapte uit en liepen naar het foto gedeelte. We zochten onze foto op toch was hij heel leuk geworden. Ik besluit hem dan toch te kopen, maar ook voor de rest als een verrassing. Om half twaalf belde we de vader van Alessandro dat we bij de uitgang stonden te wachten. Binnen vijf minuten waren zij er ook en gingen we naar de auto. 

POV Lynet

Wat was dit een gezellig en leuke dag. Ik heb me erg vermaakt met jullie. We waren veel aan het praten in de auto dat we niet door hadden dat we al bijna bij het hotel waren. We lopen naar binnen en begroeten alle medewerkers. Opeens kwamen er twee jonge meiden op ons afgerend. 'Alessandro en Sebastiaan mogen we met jullie op de foto?' 'natuurlijk' antwoorde de jongens in koor. De jongens gaan met de meisjes op de foto en geven de meisjes een handtekening. De meiden waren echt super blij en bedankte de jongens nog een keertje. Het was zo leuk om te zien hoe twee van zulke kleine meisjes zo fan van de jongens kunnen zijn. 'sturen jullie de fto's nog even door naar Sebas en mij?' riep Ales hen nog na. 'ja doen we'. Niet veel later kregen de jongens de foto doorgestuurd. Ook hadden de meiden de jongens getweet. OMG ben je op vakantie zit je in je hotel kom je in een keer @1alesmusic en @sebastiaanJSF tegen. wauw onze dag kan niet meer stuk. Wat schattig het zijn dus zusjes. Ales en Sebas retweeten de tweet, maar op dat moment hoorde we twee meiden gillen. We moesten er wel om lachen. 'Sebas zullen we de meiden volgen?' 'ja goed idee' de jongens drukken allebei op het volgknopje. OMG MAMA SEBASTIAAN EN ALESSANDRO VOLGEN ONS. Hoorden we aan de andere kant van de gang. Weer schoten we in de lach. We lopen naar onze kamers toe. Ik kijk nog even op mijn twitter. wow 200 nieuwe volgers. Ik kijk een beetje rond mijn volgers en zie die 2 zusjes erbij staan ik druk op het volgknopje en kijk bij de tweets. Ik retweet de tweet van dat ze met de jongens op de foto staan. Leg mijn telefoon weg geef Ales een knuffel en ga slapen wat was het vandaag een leuke en gezellige dag.  

Never forget the time with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu