NOT AN UPDATE

13 0 0
                                    

HEY GUYS SORRY I HAVE BEEN GONE FOR AWHILE BUT I MEAN SCHOOL STARTED AND BEFORE YOU GUYS FREAK OUT NO I WILL NOT DELETE THIS STORY OR STOP WRITING THIS STORY!! I LOVE WRITING AND ALL AND YES I AM TRYING TO FINISH THIS STORY BUT AT THE MOMENT I AM HAVING WRITERS BLOCK.. (IF THAT EVEN MAKES SENSE) BUT I JUST WANT TO ALSO SAY OMFG 1K READS!!! I LOVE YOU GUYS SO MUCH AND THANK YOU GUYS FOR THE 1K READS!!! I PROMISE I WILL KEEP THIS STORY UPDATED BUT RIGHT NOW I JUST NEED TO GET SOME IDEAS!! ( IF YOU GUYS WANT TO HELP ME WHY DON'T YOU GUYS GIVE ME SOME IDEAS IN THE COMMENTS!!) THAT WOULD BE VERY HELPFUL!! OH AND ALSO DID YOU GUYS SEE THE DRAG ME DOWN MUSIC VIDEO!!?? I SWEAR I JUST DIED AND IDK THEY JUST RUINED ME!! I MEAN C'MON!! BUT YEA I'M SORRY ONCE AGAIN FOR BEING GONE FOR SO LONG AND NOT UPDATING THIS STORY BUT I PROMISE THERE WILL BE A SURPRISE IN STORE SOON AND I PROMISE TO GET THIS STORY UPDATED AGAIN!! XD I AM REALLY REALLY REALLY REALLY SORRY FOR BEING GONE!! I PROMISE I WILL UPDATE 'Hope' LOVE YOU GUYS!!

All The Love XX   <------ (see what I did there ;) okay I will stop being weird now)

~Angelina <3

**IT WILL UPDATE SOON MAYBE TOMORROW YOU MIGHT NOT KNOW SO JUST BE READY LOVES!! XX**

Hope (Niall Horan Fanfiction)Where stories live. Discover now