Edanur
Uyandım yeni bi sabaha bugün patene gidicem evden hızlıca cıkmam gerek anneme yakalanırsam daha cıkamam dolabımdan mavi kotumla beyaz mavi tsortumu aldım bunlar olurdu havada güzeldi hemen elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyindim ama tabi annem uyanmıştı 'sabah sabah nereye gidiyosun?' Dedi gözlerimi devirmemek için kendimi cok zor tutuyordum çünkü dün anlatmıştım patene gidicegimi ama yine de soruyodu iste 'paten kayıcam dün soyledim ya ' dedim aceleyle gercekten gidip paten sürmek istiyodum yanlızlıgımı böyle unutuyordum ama yine en başa dönmüştük 'önce kahvaltı yap sonra cık ' dedi annem beni hic anlamıcaktı bende onu sinirlendirip patene gidememek korkusuyla 'tamam anne hadi kahvaltı yapalım ' dedim cay suyunu koydum hemen o kaynayana kadar annemle sofrayı hazırladık abim marketten gelmişti sonra oturup bir iki lokma alıp cıkmak için patenlerimi aldım annem burun kırın yapsada çıkmıştım bile artık caddeye inip minubusu bekledim hep bu minubus gec gelmek zorunda mi diye mırıldanırken geldi bende hemen bindim kadıköy balona gidicektim paten kaymaya orda çok patenci vardı onlardan biseyler ogrenebilirdim sonunda indim ve patenlerimi giydim balona girdigimde herkes cok güzel paten kayıyodu atlayanlar degisik figurde surenler hepsi harikaydı cesaretimi topalayıp bi cocuga 'merhaba ben yeniyim fren ogrenmeme yardımcı olurmusun ?' Dedim bi çırpıda cocuk bana baktı uzunca sonra güldü 'ben ögretemem ama gosteririm sende denersin ' dedi buda biseydi sonucta bende 'tamam' dedim gostermeye basladı bi kac defa düşmüştüm ve rezil olduğumu hissidiyodum ama kimse gelip kaldırmiyordu bile KABA INSANLAR sonra denedim denedim denedim ögrenene kadar bıkmayacaktım sonra sıkılıp sahil turuna çıktım müziğim en guzel arkadasımdı sürerken benim gibi 2 tane acemi patenci gördüm ilk basta bende oyle hep düserdim onlara bilmesemde yardim etmek istedim 'merhaba sizde yenisiniz galiba bende yeniyim ama düşme evremi bitirdim' dedim gülerken onlarda bana güldü Kıvırcık kız 'evet arkadasimla yeniyiz ama yapabilcegimi düşünmüyorum insallah bir yerlerimi kırmam' dedi güldük cok samimiydi icten yaninda ki esmer çocuk da 'biri bana yardım etsede kalksam ' dediginde gülüp yardım ettik 'ben eda ' dedim kıza elimi uzatarak çünkü yanindaki sevgilisi olabilir ve kıskana bilirdi 'bende canan yanımda ki arkadaşım da hakan ' dedi basimla selamladım onu sonra beraber paten kaymaya başladık düşe kalka kahkaha ata ata çok egleniyoduk cok güzeldi aksama doğru annemde bize katıldı olmasa olmazdı zaten 'cocuklar bu annem ilkay buda cananla hakan 'dedim annem 'merhaba sizde mi yenisiniz' dedi gülerken 'evet' dediler bir ağızdan sonra oturduk biraz konuştuk canan turizimciymis hakanda ingilizce ogretmeni sonra numara verdik tekrar kaymak için.
Cok yeniyim inşallah yazabilmisimdir coktandır aklımda vardı simdi karar verdim cok kısa oldu ama acemiligimide düşünürsek dier bölüme daha uzun yazmaya calisicam tesekkurler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuz Patenci
Teen FictionTek başına sürdügü pateniyle mutluydu dinledigi müzigi yanlızlıgını alıp gidiyordu sonra bir aksam vakti yağmurdan kaçmaya çalışırken sahilde büyük ağacın altında yağmurdan korunmaya çalışan patenci çocuğu gördü yağmurda paten kayılmazdı kızın dikka...