Tek istedigim onu bulabilmekti cok kafama takmıştım bunu dinlemedigim dersimden anlayabiliyordum hocanın anlattıkları cekmiyordu ilgimi sadece o yağmurda patenleriyle oturan cocuk vardı o kurcalıyordu aklımı zihnimi düşüncelerimi neden yagmurda paten gitmişti? Neden o kadar göz alıcıydı ki peki ben neden bu patenciye bu kadar takmıştım hiç bilmiyordum hocanın
'Eda sen dersi dinlemiyormusun?'
...
'Eda sana diyorum ?'
....
'Kanka hoca sana diyor' diyen kübranın sesiyle hocaya dönüp 'efendim hocam bana mı dediniz buyurun' dedim bi cırpıda kübra ve bi kac kisi sesli gülmüstü ona takıcak değildim'dersi dinlemiyorsun aklın baska yerde noldu sana ?'
'Sey hocam biraz yorgunum o yüzden' dedim evet hocam o yagmurda patenleriyle oturan çocuğu düşünüyorum diyemezdim ya kübra kolumu cimcikleyip 'yorgunlugun o cocuk yüzünden dimi' diyince sinirlendim 'hayır ne alakası var?' Diyince kübra 'tamam tamam kızma' diyip önüne döndü bu kız niye bu kadar konusuyordu ki bide gereksiz yani evet biraz dusunebilirdim ama artık toplamam gerekiyordu'Kübos aksam patene gidelim'
'Olur kuzum gideriz ' dediginde mutlu olmuştum bu seferde onu goremezsem daha da umudum kalmıcaktı o cocugu bulmalıydım ders bittikten sonra kateryaya gittik kübra bi tavla getirdi cok bilmesem de oynamayı seviyordum ders saatine 15 dakka vardı ve ben derse girmek istemiyordum bir an önce balona gidip o çocuğu görmeyi umuyordum kübraya derse girmicegimi dersi bittikten sonra sahile gelmesini söyledim itiraz etsede tamam dedi minubuse attım kendimi biraz trafik vardı muzigimi açtım -gittigin yagmurla gel- allahım hepsi bana komple kurmus gibiydi sahile gelince patenlerimi giydim kalabalıktı baya bakınıyordum belki bi umut görürdüm onu ben bunları düşünürken bi cocukla çarpıştım uzun boylu yesil gözlü sarışın tatlı bi cocuktu Özür diledi hemen cok kibardı bende ozur diledim sonucta o atlayıs yaptı ve ben onundeydim'Yenisin galiba ben emre bosnak diyolar sen'
'Bende eda memnun oldum' derken gülümsedim oda gülüyodu biseyin filan varmı diye sorduğunda bir an once gitmek istiyordum belki o cocuk aynı yerde oturuyordu hayir diyip patenlerimi hareket ettirdim sahile doğru arkamdan 'Görüşürüz ' diye bağırdı bende 'insallah görüşürüz ' dedim iyi cocuktu onunla arkadas olabilirdim ama simdi değil sahile çıktım aynı yerde yoktu umudum kirılmak uzereydi artık samanlıkta igne aramaktı benimkisi ic sesim 'onu bulamıcaksın bosver artık vazgec ' diye haykırmaya başlamıştı bende fren yapmaya karar verdim bunu ogrenmeliydim bogadan inemek istiyosam bu şarttı bir denedim 2 denedim 3 denedim ve cok kötü düştüm dirsegim ve dizim kırılmis gibi agrıyodu gözümden istemsizce yas geldi oldugum yerden kalkamıyordum off oldugum yerde kalmıştım biraz oturdum öylece sonra ayagı kalktım pes etmicektim tekrar denedim denedim denedim ne kadar düştüm hatirlamıyordum ama suan sadece kalcam acıyo ve agrıyodu bi el uzandı 'yardım edebilirmiyim?' Sesinde endişe vardı o tarafa doğru baktığımdaBu çocuk?
Uzun uzun yazmaya calısıyorum ama bu bölüm kısa oldu lütfen yorum yapın yanlıslarım varsa görüp hemen düzltmeye çalışayım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuz Patenci
Teen FictionTek başına sürdügü pateniyle mutluydu dinledigi müzigi yanlızlıgını alıp gidiyordu sonra bir aksam vakti yağmurdan kaçmaya çalışırken sahilde büyük ağacın altında yağmurdan korunmaya çalışan patenci çocuğu gördü yağmurda paten kayılmazdı kızın dikka...