Oydu tam karşımda duruyor ve anlamlandıramadığım şekilde gülüyordu ne zannediyordu bu kendini istemediğimi sevmediğimi söylemiştim küfür bile etmiştim nasıl gelebilir buraya bu ne cesaret gormemezlige vurup yanından geçip gitmek istedim yüzüne tiksindirici bir bakış atıp tam yanından geçip gidiyordum ki kolumdan tuttu ' nereye gidiyorsun beni görmek fikrini değiştirir diye düşünmüştüm ne bu hâller ' dediğinde iyice kan beynime sıçramıştı pişkin pişkin duruyordu karşımda neymiş onu görünce fikrim değişecekmiş allahım sen sabır ver ' seni görünce oluşan tek şey mide bulantısı karşıma çıkma artık bu ne cesaret kolumu tutuyorsun git ve bir daha gelme ' derken kolumu kurtardım elinden söylediklerimi iştirak etmek zor oldu galiba aval aval suratıma baktı bir süre yedirememis olucak ki ' sen kaybettin ben değil ' diye yüksek sesle konuşmaya başladı şok olmuştum sen kimsin ki ben seni kaybedeyim ' iyi o zaman neden karşıma çıkıyorsun hadi yoluna ' diye bağırdım herkes bize bakarken birşey söylemesine izin vermeden kapıdan içeri girdim ve dersligime doğru patenlerimi sürmeye başladım ama bu onu susturmamış aksine daha çok bağırmasına neden olmuştu ' senin gibi onlarcası var kızım sen kendini ne sanıyorsun sen değil ben bitiririm ' allahımmmm sen yardim et inşallah dediğini yapar ve onlarca olan benden bulur ama ona da yazık neyse bu belayı da savuşturdum diye düşünürken hocanın sesiyle irkildim ne zaman dersliğe girip oturdum ve hoca geldi şuan bana sesleniyor acaba ' eda ? Kızım ıyimisin ? Eda ? ' boş gözlerle baktığım hocamın söylediklerini anca anlayabildim ' e efendim hocam iyiyim noldu ki ?' Hoca kızgın gözlerle bana bakıyordu sınıf susmuştu 'soru soruyorum bir zahmet cevap ver ' diyince 'Ne sordunuz hocam?' Diye karşılık verdim 'drama yapıcaktın konusunu belirledin mi ?' Ahhh evet bugün drama yapıcaktım sonbaharla ilgili ve unuttum ne yapıcağımı konumu 'unuttum hocam ' diyebildim sadece olanları anlatamazdım ya 'iyi' sadece bunu demişti ve derse döndü yapanlar gösteri yaptı dersin sonunda uyuduğumu bile fark edemeden uyumuşum şu ders arasında yada yolculuk yaparken başının cama zonk zonk diye çarparken uyumak en tatlı uykulardı yumuşacık yatak mı yoksa rahatsız sıra ve araba camımı deseler 2. seçenek olurdu tartışılmasız 'eda noldu sana dalgın ve mutsuz görünüyorsun anlat bakalım' diyen sese yöneldim 'yoo yok bişey neden üzgün olayım' diye çıkıştım bir an afallayan gözlerle sınıfı işaret etti 'herkes çıkmış sen burdasın' diyince sınıfa göz attım 'çıkmak üzereydim hoca odev verdide onu düşünüyorum kıvırcık' dedim bir anda bu sınıf bir anda nasıl boşaldı ışınlanmayı mı buldu bu millet 'patene inelim mi ?' diye sorunca 'işte beklediğim sorular bu bana bunlarla gel canancım haydi gidelim' diyip bir hışımla kalktım oturduğum yerden okul kapısına yöneldik bize doğru gelen tuğçeyi görmezden gelmek isterken hani şu istemediğin ot mevzusu varya işte tamda bu gibi kişiler oluyor 'ayy şu patenten ne anlarsınız hiç anlamam' diyerek durdu önümüz de yüzündeki tiksindirici ifadeyi daha da bi belirgindi allahımm bu kızdan beni kurtar ben katil olmayayım ' ayy bende allahın vermediği güzelliü, aradığın makyajdan ne istersin onu hiç anlamam' derken gözlerine baktım ve midemi tutup öğürme hareketi yaptım 'sana bakınca mide bulantıma engel olamıyorum çıkma karşıma' derken cananın kolunu tutup kapıya doğru sürükledim 'oda neydi öyle neden bu kadar sinirlisin' diyen canana aldırmadım yeni söylediklerimi iştirak etmiş olucak ki 'ne diyosun sen be aynaya bak önce bana laf yapıyor erkek fatma asıl benim midem bulanıyor sana bakınca...' uzaklaştıkça seside gelmemeye başladı tuğçenin haala söylendiğine eminim durduğumda cananın afallamış haline baktım 'inelim kadıköye anlatıcam biraz sakinleşeyim olur mu?' kafasını salladı 'olur tabi ama anlatıcaksın' derken endişeliydi 'tamam söz' dedim ama bişeyler anlatmak istemiyordum sadece burdan gitmek uzaklaşmak istiyordum cananın kolumu tutmasıyla durdum 'minibüse binelim hadi' bakışlarımı ona çevirdim anlamayan gözlerle bana bakıyordu iyice şaşırmıştı anlam veremiyordu 'sen git sahilde buluşuruz ben patenlerle inicem' dedim 'olmaz zaten dalgınsın gel işte bin hadi' derken iyice bunalmıştım neden anlamıyordu ki ben susmak istiyorum bugün aceleci davranıp 'sahilde görüşürüz' diyip hızla yanından ayrıldım 'dur' diye bağırırken arkamdan daha da hızlandım 'edaaa' artık duymadım kenarda durup kulaklığımı çıkardım müzik seçmeden rastgele başlattım ^adeyyo^ şarkısı kulaklarımı doldururken gülmeye başladım hiçte duygu halime uygun olmayan bu şarkıda kalmıştım deiştirmedim ve eşlik ettim 'herşeye yok ki eyvallah' yüzüme vuran rüzgar herşeyin bittiğini ispatlıyor bana bitti ben bitirdim bu sefer sen sürün bittin oğlum sen bittin derken 'kız ölüyorrr ambulansı arayııın' en son duyduğum acı çığlık..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuz Patenci
Teen FictionTek başına sürdügü pateniyle mutluydu dinledigi müzigi yanlızlıgını alıp gidiyordu sonra bir aksam vakti yağmurdan kaçmaya çalışırken sahilde büyük ağacın altında yağmurdan korunmaya çalışan patenci çocuğu gördü yağmurda paten kayılmazdı kızın dikka...