Boli sme na večeri. Dali sme si pizzu. Chalani si k tomu dali pivko a ja s Kiou sme si dali kofolu. Keď sme dojedli, šli sme do bytu Kie. Tam sme rozložili gauč. ,,A teraz. Ako budeme spať?" opýtala sa Kia. Ja a Peter sme sa zamisleli. Matúš sa potmehúcky usmial. ,,Peter a Marry budú tu na gauči. Ja a ty pôjdeme do tvojej izby." Kia pokrčila ramená a šla do izby. Matúš ju celý rozradostnený následoval. Zasmiali sme sa a šla som do kúpelky. Po ceste som si zobrala pižamo. V kúpelke som si umyla zuby, tvár a rýchlo sa osprchovala a šla si ľahnúť na gauč. Akurát keď som šla okolo Kiinej izby, vypadol von Matúš. Padol tak krásne práve na mňa. Vyzeralo to ako pri (viete si hádam domyslieť)... Ja pod ním, on na mne a nosi sme mali od seba asi 3 centimetre a, ako keby ma boh trestal! Nemal na sebe tročko. Ja dom mala na sebe staré vyťahané tričko a kratučké nohavice. Muselo to vizerať naozaj divne. Kia bola v dverách a smiala sa ako retardovaný tuleň. Peter v obývačke a ani nevedel čo sa deje. Tlačila som Matúša zo seba. ,,Pusti ma!" zavrčala som a tlačila ho rukami do hrude. ,,Tebe sa takto nepáči?" opýtal sa s úsmevom ako zhulený. ,,Matúš ! Okamžite zo mňa zles! Inak zavolám Peťa a-" z rohu sa ako na zavolanie vynoril Peter. Pozrel sa na nás, usmial sa a pomohol mi vstať. Matúša som odstrčila na zem (sorry Matúš ❤). Došla som do obývačky a padla na gauč. Peter ma prikril a dal pusu na líce. ,,Krásnu noc, kráska." posledné čo som počula. Ďalej som spala.
Ďalšia časť! Ďakujem za komentíky, hviezdičky a všetko čo robýte!!
Vaša Alenka ;*
Ps: 293 slov...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ako som spoznala Expl0iteda {DOKONČENÉ}
ФанфикĽudia sa spoznávajú hocijak. Niektorí zoznamkou, nájdu sa alebo to urobia rodičia. Tento príbeh je o úplne inom. Toto stretnutie zariadil sám osud. Prajem pekné čítanie a vopred sa ospravedlňujem za chyby.