Kapitola 12

344 24 6
                                    

Nemohla som zaspať. Krútila som sa a vrtala do gauča. Nakoniec som to vzdala a pozrela po celkom dlhej dobe FB. Čakala som tak 3 upozornenia a 1 žiadosť o priateľstvo. Ale to som sa mýlila... 347 upozornený a 36 žiadostí o priateľstvo! Až mi padla sánka. Bolo to k fotke kde bol Peter, Matúš a ja. Po večeri sme sa odfotili a ja kráva plbá som to dala na facebook. Boli tam komentáre tipu: ,,OMG!! TO JE EXPL000!!!" ,, PRE BOHAAA!! TY MAS ALE STASTIE!!" ,,Kde ste?!?! Aj ja chcem fotku a podpis!!" tieto s prepáčením, chujoviny som ignorovala. Radšej som šla na youtube si pozrieť konečne nejaké jeho video. Poznám ho už celkom dlho, ale ani raz som sa nekukla ani na 1 jeho video. Zapla som si hneď prvé. To naše ešte nevidal. A dúfam že ani nevidá. Je to hrozné. Pred večerou ukazoval zostrihané video. Bolo hrozné! Pustila som si nejaké minecraft video. Lord of mods. Nečudo keď má natočených viac ako 100 videí len z módou. Pustila som si pandora box mód. Poriadne som sa na ňom zasmiala. Pozrela som si ešte nejaké videá. Pozrela som sa na hodinky. 05:39?! To už?! Dala som skoro vibitý mobil do nabýjačky a položila ho na stolík. Pootáčala som sa a o chvíľku aj zaspala.

Je tu ďalší diel! Teraz bude menšia pauza. Viete to. Začiatok školského roka a vy ste mali na konci zo slovenčiny trojku. Teraz sa budem učiť. Ale raz za týždeň by mohla vísť nová kapitolka... No to by šlo. Takže raz za rýždeň.

Vaša Alenka ;*

Ps: 265 slov...

Ako som spoznala Expl0iteda {DOKONČENÉ}Onde histórias criam vida. Descubra agora