Okay. Kým bych mohla pokračovat? Podívejme se na to... Hm... Oh.
Hahahahaha.
Dobře, tak teď jsem se fakt zasmála. Je to vážně vtipná story. Sice krátká, ale vtipná. A asi bych jí zařadila k těm oblíbeným, protože to všechno, co se ten den událo, nějak způsobilo to, že jsem nebyla tak uplně emočně stabilní. Jednalo se o mýho souseda Mika Downa, kterýmu budu říkat Douglas Booth. A to díky čistě vzhledový podobnosti. Doufám, že pro dobro Douglase.
Mike byl můj soused, kterej bydlel dvě poschodí pode mnou. Nevídala jsem se s nim, prakticky jsem se s nim ani nebavila. Byla jsem si vědomá toho, že tam někdo žije, ale nevěnovala jsem mu nějakou zvýšenou pozornost. V jeden osudnej den jsem do něho narazila, když jsem vycházela z baráku. Osud? Klidně to tak můžem nazvat, protože hned ten den mi začal psát.
Tenkrát se toho událo fakt víc. Byl zas pátek, ale byla jsem doma, střízlivá. Slibuju. Pouštěla jsem si písničku od Gwen Stefani Holloback Girls. Tancovala jsem na stoličce nejvíc, jak jsem mohla a hledala si články na internetu. Celkem jsem rozmejšlela i nad svým milostným životem, kterej stál pořád za nic. Jeden by už z toho byl zoufalej. Teda, začalo se to dít už i mně.
V tom mi přišla zpráva od mý někdejší kamarádky.
Nina Love Holt: Viděla jsi to?
Liberty Fray: Viděla co?
Nina Love Holt: Nic, nic...
Liberty Fray: Omg. Tak mi to normálně napiš, ne?
Nina Love Holt vám odeslala fotografii.
Znuděně jsem na přijatou fotku klikla. V tu chvíli jsem přestala tancovat, protože mě polil mráz. Na snímku byl můj bejvalej Liam aka Ryan. Objímal a líbal nějakou holku, s kterou se zdál bejt šťastnej. V tu chvíli mnou proběhlo několik emocí. Smutek, žal, hněv a zuřivost.
Liberty Fray: CO TO KURVA?!
Nina Love Holt: Rayn má novou přítelkyni. Jsou spolu už několik měsíců.
Liberty Fray: Ten zasranej buzerant. Ať se s ní udáví!!!
Nina Love Holt: Jsi v pohodě?
Liberty Fray: No jasně! Jebat na takovýho dick suckera!
Rozhodně jsem v tu chvíli nežárlila. Byla jsem spíš nasraná, že měl ten hajzl už nějakej super skvělej vztah, když jsem si já od našeho rozchodu ještě ani pořádně nezatrtkala.
Další zprávu od Niny už jsem neotevřela. Nepotřebovala jsem číst to, jak bude všechno ok, chtěla jsem se na to vysrat. Fakt. Věděla jsem, že na něj můžu srát. Spíš mě tehdy zaujala zpráva, která mi blikla potom.
Mike Down: Co děláš takhle pozdě večer? :)
Liberty Fray: Ale nic. Potřebuju trochu oddych :P A co ty?
Mike Down: Jsem jenom doma. Nedáme rande? Mám víno :)
Víno? Bylo jasný, že mě na takovou věc nemusel hned dvakrát přemlouvat. Řekla jsem si, proč ne. Ke všemu patřil k těm zazobanějším lidem. Pořád jezdil jiným luxusním autem, takže mě i celkem zajímalo, jak by to u něj doma mohlo vypadat. Rychle jsem se nachystala, sexy se oblíbkla a běžela dolu, k němu. O tom, že jsem z hlavy potřebovala dostat toho dicka Ryana, o tom radši nemluvit.
Párkrát jsem se ještě zhluboka nadechla, načež jsem nastoupila do výtahu. Mike už stál ve dveřích. Opíral se o rám a rošťácky se na mě usmíval. Na sobě měl světlý rifle a bílý tričko. Tohle setkání se mi začínalo líbit čím dál víc.
ČTEŠ
Sexual Antihero
HumorPřímý pohled do intimního života největší smolařky ever. Nečekejte Hollywood ani romantiku. Tohle je krutá realita.