✓ Liam Hemsworth

2K 131 9
                                    

Pravdou je, že jsem se po dokonale-nedokonalým Gigandetovi činila jak se dalo. Pořád se mi ale nedařilo najít to, co jsem hledala. Až na jeden osudnej večer. Páteční večer. Timhle vyprávěním bych určitě uzavřela svojí něco jako svatou trojici chlapů, který mi do života zasáhli asi nejvíc.

Liam Hemsworth. Teda Ryan Davis. To je vcelku fuk. Ryan měl vzhled typickýho rošťáka. Plavý vlasy, ostře řezaná brada, plný rty a modrý oči, který se na vás uměly dívat s neskutečnou vášní. Ale při tom všem se vám zároveň zdál i jako chlap, kterej by klidně dovedl založit a zaopatřit rodinu. Chápeme? Byl neskutečně sexy, jinak bych s nim samozřejmě nechodila. Ale to už trochu předbíhám... Měla bych začít od začátku.

Končila jsem střední, když jsem ho potkala. Páteční večer v jednom známým klubu v San Franciscu. Moje hladina alkoholu byla znova na vysoký úrovni. Díky Gigcockovi, kterej se postaral o to, že pro mě po zkušenostech s nim bylo lehčí nemít trému pod vlivem spíš, než za střízliva.

Povídala jsem si se svým kamarádem, s kterým jsem se v minulosti líbala. Tomas Giellies, tak se jmenoval, ale to je zase úplně jinej příběh. Oba, Tomas i Ryan, chodili na stejnou střední jako já. Ryana jsem neznala, ale Tomase jo. Tu noc jsem měla jedinej cíl: znova se s Tomasem líbat. Šla jsem teda za nim a i když jsme byla opilá, snažila jsem se tvářit co nejvíc sexy.

"Bože, čau! Jak se máš?" křičela jsem, abych přehlušila basy hlasitý hudby.

"Jéj, čau! Dobře, ale ty se pochlub," usmál se a sbalil mě v náručí.

"Já výborně, když tě vidim," snažila jsem se o co nejsvůdnější úsměv a mrknutí. Musela jsem vypadat vážně tragicky.

"Jinak... Tohle je Ryan," řekl po chvíli a představil mě svýmu kamarádovi. Bylo mi jasný, že věděl, o co jsem se snažila a očividně o to neměl zájem. Nejspíš proto, že byl v tý době ve vztahu.

Zrak mi hned padl na Ryana. Osvětlovaly ho jenom barevný světla, který zběsile poblikávaly po celým klubu. Měl na sobě šedou mikinu, která mu neskutečně slušela. Spokojeně se na mě usmíval a jeho oči se dívaly hluboko do těch mých.

Netrvalo dlouho a už jsem s nim vedla divokou konverzaci o nejrůznějších hloupostech. Byl skoro o hlavu vyšší, takže se ke mně musel naklánět, aby mě vůbec slyšel.

"Musíš si ale od nás koupit bagetu!" snažila jsem se překřičet okolní hluk. Obchodnici v sobě asi nezapřu. I tady a teď, značně pod vlivem, jsem se mu pokoušela prodat bagetu. Na škole probíhaly různý projekty, který měly ukázat, co umíme vymyslet proto, abychom si vydělali. My jsme se rozhodli, založit si bagetérii. Jak trapný...

"A co za to dostanu?" zeptal se mě šibalsky a všimla jsem si, jak mu zajiskřilo v duhovkách.

"Bagetu," odvětila jsem mu a hrála si přitom na blbou. Doširoka jsem se usmívala.

"A když si koupim dvě?"

"Půjdu s tebou ven."

"Co tak tři?"

V tu ránu jsem ho chytla za tu šedou mikinu a vášnivě si ho přitáhla k sobě. Sladce jsem ho políbila a spokojená se svýma obchodnickejma praktikama jsem se od něj odtáhla.

"Co když si jich koupim deset?" zeptal se mě znova. Jeho oči byly plný touhy a mířil jima jenom na mě. Možná to bude znít jako klišé, ale v tu chvíli byl ve vzduchu všude okolo nás jenom sex. Čistá chemie. Chtěla jsem ho! Bože, tak moc jsem ho chtěla.

Usmála jsem se a vzala ho za ruku. Spokojeně si jí se mnou propletl a už jsem ho táhla ven z baru. Věděla jsem přesně, kam bych měla jít. Za klubem se nacházela jedna skrytá ulička. Byla tam travnatá plocha, protože se tam o to nikdo nestaral.

Sexual AntiheroKde žijí příběhy. Začni objevovat