Minulej pátek jsem si po dost dlouhý době užívala samoty v poklidu svýho mrňavýho bytu. Nějakým nedopatřením jsem skončila u zapnutý televize - s flaškou bílýho vína, podotýkám. Co si budem, nejspíš jsem věděla proč... Zrovna totiž běžela jedna z těch debilních hollywoodských komedií o nekonečný lásce a mě to akorát tak nasralo. Ostatně jako vždycky. To, že je všude v knížkách a filmech pro ženy sex tak moc vyzdvihovanej, to bych ještě chápala. Bodejť by ne - chlapi (a hodně nízký procento ženskejch, včetně mě) maj přece porno, takže beru, že i ty cudnější a naivnější z nás si nějaký to vzrůšo zasloužej... Ale proboha! To, jakým způsobem je sex ztvárňovanej a představovanej v drtivý většině všech knížek a filmů bez hvězdičky, to mi hlava vážně nebere. Nejenže to všem těm holčičkám vštěpuje dost zkreslený iluze o sexu jako takovým, kterým se pak reálný chlapi ve skutečnosti pokoušej dost těžce dostát, ale taky ve mně díky tomu narůstá ten vtíravej a palčivej pocit, že můj sexuální život stojí leda tak za hovno. Od vůbec prvního zážitku, kterej si pamatuju, až doteď. Teda... Až na pár světlejch výjimek, samozřejmě.
Můj psychoterapeut mi na posledním sezení poradil, že by v rámci mý terapie nebylo na škodu, kdybych tyhle svý zážitky postupně sepsala a dala jim jméno. Nevim přesně, co mi tim chtěl naznačit a čemu by to mělo bejt prospěšný, ale... Tak jsem tady. Já a moje sexuální eskapády, který mě vedou k promiskuitě. Každej ale přece ve svým životě hledáme nějakej ideál, a já toho svýho sexuálního guru najdu - to vám garantuju! I za cenu toho, že mi pod rukama (resp. mezi nohama) projdou podobný jelita, který nejspíš ani neví, k čemu jim ten nahoře nadělil penis, a o kterých tohle celý vlastně bude.
Vysvětlivky:
✖ - neprošel
✓ - ušel
Weird Cherry: Grllls sme tu! Nový projekt, nové postavy. Zasa raz niečo nekomerčné, vtipné a hlavne uchylne. Nápad prišiel dnes ráno, keď som Sid písala jednu historku :D Aby ste vedeli, toto všetko ide byť o sexe! Tvrdom nelútostnom sexe. Kiežby... Bude to sex, ale o dosť realistický oproti tomu, čo píše drtivá väčšina autoriek. Sex z ktorého ste všetky vlhké a chcete sex nastastane presný opak. Dva razy si rozmyslíte, či si to s niekym rozdať :D Dievčatá pripravte sa na jazdu, pretože toto všetko budú true story!
ČTEŠ
Sexual Antihero
HumorPřímý pohled do intimního života největší smolařky ever. Nečekejte Hollywood ani romantiku. Tohle je krutá realita.