Şapşi dünyanın şapşi insanıyım.Rezilliklerimle kendimden iğrendirir kurnazlıklarımla beddua biriktiririm.Öyle yada böyle insan evladıyım. Adım "Nazmiye Porsuk" . Evet evet Nazmi beklemişler.. Porsuk kısmıda böyle isme böyle soy isim der gibi. Antalyada yaşıyorum. Lise son sınıfım.
Üniversiteye geçsekde ortam görsek la kafasındayım. Zira kaş ortasını alan oğlanlarımızla bıyık uzatmakta ısrarcı kızlarımız beni mutasyona uğratıyor. Bir rahatsızlığımdan dolayı Akdeniz tıpa gidiyoruz. Şu sıra aldığımız yerde buruşuk bir garını önü boş sırayı ondan aldık. Ha bekleriz ha bekleriz .s.s.. Nazmiyede dururmu oğlan keser hemde ne....
Ayyyyyyyyyyyy koridorun ordan geçen yavruyla hayatıma ışık doğdu o beyaz ceketi ağğhh bemim doktor civanım yeriiiim la ;) :*
Allah bunun boyunu deveye rakip dudaklarını Sezen Aksuya kaşlarını Kenan İmirzalıoğluna kaslarını Turabi Çamkırana...
Allaha şükür duası okuduktan sonra aynı koridordan gelen boyda Hazal Kayayla kapışan yımık kafasıyla bir Ersin Korkut ve göbeğiyle kabuslarımdaki türl erkeği...
Kel kellesi ışığı yansıtmakla beraber ayna görevide görüyor.
Neyse bizim sıramız geldi.
Ve o an!
Benimkiii ya şu yavru hayır kel kelle değil.
Dokturuum yavruuum olmasın mıı
Yan sandalyesindeki gereksiz çokda anlam veremediğim adama soru sormaya başladı.
-Hastanın yaşı kaç ?
Yaş farkının ne önemi var gönüller bir olsun.
+17
-Biz 18den küçüklere bakmıyoruz.
Ve yıldız kaydı...
+Ama ben 2 gün sonra 18 olcağğm ;((
+Haha malesef seni muayane edemeyiz.
Resmen başka kapıya dedi sen gitde o kıçına gül bizim bahçedeki bülüşlere benziyorsun bir baş bir göt. Zaten bülü bülü dememek için zor tutuyorum kendimi.
İt herif. Bence bu hayatın gösteripde vermemek kısmı.Kovulduktan sonra o buruşuğa sövdüm duygularımla oynadı. Asıl bana bakacak olana sevk olduktan sonra az biraz bekelyip girdik.
Ve o an.
Kel kelleyle Nazmiye karşı karşıya.
Allahım karnımı açtırttı benim sarmalarım gibi olan parmaklarıyla elliyor. Zaten huyum var gülmeye başladım bu gülüşleri yavruya atmak isterdimde naparsı...
Biraz aşağılara inince tekme çaktım.
+Kızımız biraz atarlı
Kısımıs birız ıtırlı
-Atarlı şeker o
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atarlı Şeker
ChickLitRezilliklerimle kendimden iğrendirir. Kurnazlıklarımla beddua biriktiririm. Ben Nazmiye rezil hayatıma beyaz önlüklü bir ışık doğdu. Tam 1 yavruu. Beyaz hayatına siyah leke olmaya geliyorum.