Tabi hemen gözlerimi kaçırıp aslında hiç kalkmamam gereken koltuğa gömülüyorum. Tamam yavruyu görmek istedim de böylemi görmek istedim.
Dudakları büzüşesice.
Sonra çakma Chole beni bahçeye götürdü.
Hadi bakalım ne pok yicem. Kimse benim dikizlememi umursamamış gibi. Zenginler cool insanlar yahu. Ultra bacak önce manikürden başla diyor.
Ben senin geçmişine inip ebenden başlamak istiyorum cnm ama nys.. Ben ultra bacağın bir tarafında poka bulamış gibi duran tırnaklarını manikürleye durayım öbür tarafında yavru sessiz sakin duruyor. Bir sesini duyamadım ben nereleree gidem yavruuumm.. Bu yavru sıkılmış olacakki kalkıyor ultra bacağa yaklaşıp bir öpücük konduruyor ama ultra bacak dururmu manikürü felan unutup tuttu elleriyle çocuğun kafasını dudaklarını gömdü çocuğun kafasına..
Ben yavrunun en çokda ultra bacakla öpüşen halini sevmedim .s Çocuk zor bela kafasını kurtarıyor ve o sıra göz göze geliyoruz. O kara gözler..
Erkeğin esmeri yahu! dedirtiyor insana.
Ultra bacak ultra yelloz
+Kızım baksana işine!
Hay ben senin...
Hiç bir şey demeden devam ediyorum. Ve en sonunda bol bahşişli zarfı alıp çıkıyorum. Hobi olarak işten kaytardığım için yürüyerek gidiyorum işe yolda kel kelleyle karşılaşıyorum.
La yeter artık kel kelle.
Adam ultra lüks bir resterona giriyor. İçim içimi kemiriyor la bu tipin sevgilisi nasıldır diye. Girişteki görevli rezervasyonunuz varmı diye soruyor..
-Ya ben kel kellenin misafiriyim deee..
Zekamı severim!!!
Adam yedi tabi girdim içeri..
İçerisi ultra kalabalık kel kelleyi bulmam zamanımı alsada zafer benim.. Biraz yaklaşıp kadının yüzüne bakçaktımki kadın zaten yüzünü bana dönüyor. Ve bu gözler hayatımdaki en güvendiğim gözler olması. Güvensizlik apartmanıma bir daire daha dikiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atarlı Şeker
ChickLitRezilliklerimle kendimden iğrendirir. Kurnazlıklarımla beddua biriktiririm. Ben Nazmiye rezil hayatıma beyaz önlüklü bir ışık doğdu. Tam 1 yavruu. Beyaz hayatına siyah leke olmaya geliyorum.