Sıcacık eller yüzümden yürüğime bir titreme gibi yayılıyor. Yavru bir tıp öğrencisi o ilk karşılaşmamızda da yanında bülüşü doktoru vardı hatta. Nefesime felan bakıyor herhalde.Benim hayatım zaten siyahdı. Rezil istenmeyen yapayalnız bir çocuktum ojelerime kadar tam bir kızken ip atlamayı bile bilmiyordum. Evinizde hep kavgalar bitmek bilmeyen güvensizliklerden insan yalnızlaşıyor.Hatta öyleki benim arkadaş edindiğim yer soysal siteler değil oyun parkları ve huzur evleri çünkü bana masum gelen tek şey çocuklar ve yaşlılar. Onlar anlarlardı beni. Ve şimdi karanlığımda beyaza hiç olmadığım kadar ihtiyaç duyuyorum.Her neyse. Gelelim yavruma.Tabi ben gözlerimi yumup çok lüks yakışıklı yavrunun kollarında bmwsiyle çok lüks bir hastenin terasına gideriz diye düşünüyordum. Ama şu hep geç gelen ambulansların erken gelceği tuttu. Ulan nasılda binesim yok ambulans fobim var mı desem. Ama sonra 'aa konuşuyor ya bu bir şeyi yok dipçik gibi maşallah' demesinler valla ben neon renkte yelek giymiş teyzeden tırstım yapar bu. Sedyeye aldılar götürüyolar hastaneye bir şeylerde dönüyor ambulansın içinde ama gözümüde açamıyorum. Şimdi oramı buramıda eller bunlar. Karnıma dokunmasalar bari tekmeliyorum sonra. Hastaneye geldik bende artık açayım gözümü dedim yavruyu başımda ağlarken bekliyodum ama şu neon teyze var la gitsene teyze yalnız bırak gençleri...
La burası özel hastanede değil etrafımda en az 20 yatak var hatta çaprazımdaki kız serumlu kolunun fotosunu çekiyor kezo yaa.. Resmen devlet hastanesindeyim etrafımda bir tane bile ayfonu olan yok. Yavrum geldiii sonra doktor beyy de geldi tabi ben biraz kötüyüm falan diyip birazda öğürdüm tabi yanımdaki adamın zengin olduğuda besbelli olduğu için beni odaya aldılar. Odaya çıktık ben neon teyzeyi 'Allahın adını verdim senlik bir şey yok teyzecim' diye yolladım. Odada yalnızız tabi yavruyla.
+Ailene haber verelim mi ?
+Gerçi 18den küçüksen haber vermişlerdir bile
-Saat kaç ?
+12ye 2 dakika var.
-120 saniye sonra 18im.
Şaşkınlıktan bir on saniye sadece yüzüme baktı. Hiç bitmesin istediğim saniyelerdi.
+Doğum günü kutlu olsun. Özür dilerim böyle bir günde..
-Mühim değil şu an burda olmaktan gayet mutluyum.
Yürekmi yedin kzm lan. Birazdan
İlanı aşk ediyorum benimle ev le nir mi sin ?? dersem şaşırmam. Daha yavrucak ağzını bile açamadan bir ses bizi bölüyor.
Karnımın gurultusu.
Hep olmadık yerlerde guruldar zaten!
+Senin için kantinden bir şeyler alayım ister misin ?
-Olur.
Hayvan gibi açım yoksa seni yicem yavru yani hemen hadiii.
Bu gittikden bir kaç dakika sonra içeri o mekandaki kız giriyor.
+Yavru nerde??
-Bana yiyecek birşeyler bulmaya gitti. Beraber yemek yicezde sonrada bu gece..
+Ne diyosun sen varoş ?
Allah bana varoş dediiii bittttttinnnnnnn lannnnnn sennnn
-Kızım senin o kaynak saçlarını yolarım bee
+Aaa manyak ya sevgilime göz dikmiş şimdi senin o gözlerini varyaa
Derken üzerim yürüyodu bu bitkin halimle napabilirdim bilmiyodum ama ona o varoş kelimesini yedirtcektim. Tam bu sırada yavru giriyor.
+Noluyor burda ?
İntikam loading...
-Senin burda olmanı kıskanmış beni bu hasta halimle dövmeye kalktı
En küçük Emrah halimle bunu dedikten sonra yavruda..
+Çabuk çık burdan ben göreceğimi gördüm bir dahada beni arama.
-Nolur böyle yapma yalan söylüyor bu varoş.
+Sana ÇIK-BUR-DAN dedim!
Ağlayarak gitti sümüklü.
+Gerçekten ne diycem bilmiyorum.
-Bana ne aldın ?
Aç köpek. Adam ne diyor ben ne diyorum.
+Tost felan aldım ama önce şu browniyi ve mumu üfle istersen.
Daha önce hiç böyle bir sürprizim olmamıştı. Kaç yıldır kutlamıyordum hatta bilmiyorum.
-Ben teşş..
Bu çocuğada bir teşekkür edemedim ya. Sonrası hıçkırarak ağladım. Ve o demirden parça parmakları tenimde yaşlı yolu izlerken. Ne kadar da hoş biri olduğunu farkettim. Kollarıma şirin mi şirin şeyi bırakırken oma hayretle baktım. Bu bir..
Hediyeydi.
Pembe panterdi.
Nasılda severdim.
Şimdi öyle kocaman gülümsedimki bu adama. Ben bile bu kapılmanın sonunu merak ettim.
+Şimdiye kadar hayatımdaki kızlar tek taşa sevinirlerdi oysa sen bu oyuncağa öyle güzel gülümsüyorsunki. Yani sevdiğine sevindim.
Sen tek kaş olsan bile severim seni.
-Mumu beraber üfleyelim mi ?
beraber...
Kara gözleri kasları dudakları bana yaklaşırken daha önce beyazı niye hiç denemediğimi merak ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atarlı Şeker
ChickLitRezilliklerimle kendimden iğrendirir. Kurnazlıklarımla beddua biriktiririm. Ben Nazmiye rezil hayatıma beyaz önlüklü bir ışık doğdu. Tam 1 yavruu. Beyaz hayatına siyah leke olmaya geliyorum.