Parçacık

10 1 0
                                    

Bileklerimden tutup beni doğrultuyor. Elleri demirden bir parça gibi bense bir mıknatıs çekiliyorum. Usulca bırakırken beni kara gözleri şoktan kısılmış kahve şöleni yaşatıyordu insana. Kendimi kahvemi yuduplayıp romanımı okuduğum kış sıcaklığında hissederken karşımdaki adamı ne kadar çekici bulduğumu farkettim. Elbette ben bir Nazmiyeyim oğlan kesmek benim hobim ama ben 5 sn Kıvanç tatlıtuğa bile baksam sıkılan bir tipim ama bu sefer bu şey bana sonsuzluğu gösteriyor. Ben karşımdaki adamla 10 yıl sonramı düşüne durayım ezgi gibi gelen sesi içimi titretiyor.
+İyi misin ?
Oldukça yavru.
-Teşkkredrm
t-e-ş den sonrasını ben bile duymadım. Sanki sesim sesine yakışmazmış gibi.
Mıknatısım etkisini azaltırken arkadan ne kadar kaslı gözüktüğünü farkettim. Sanki gömlek gerim gerim gerilmemişte burda ben ve 122526627273 kızın ilgisini çekmemişler gibi.
Bakmayın lan yavruma. Olduğum hali unutup gittiği masada oturanın ultra bacak ultra yelloz olmadığını farkettim.
İpnesiniz olm hepiniz.
Kızı belinden sarıp yanağına benim yanaklarımı bile yangın yerine çeviren öpücük konduruyor. Tabi benim yangınım o öpücüğün bana ait olmaması. Ne diyorum ya tövbe bismillah. 3. kez karşılaştım adamı sahiplenmicem herhalde. Hayır sahiplenmiş olsam kızın benimkilerden kısa saçlarını yolar sobama atar odunlarla o saçları yakar sonsuzluğa gülümserim. Ama yapmıyorum. Niye ? Ben kimim ?
Uzun süre masalarını dikizlemiş olcamki kızla göz göze geliyoruz.
Kıza bittin lan sen bakışlarımı alev yoluyla yollarken bir şey beni bozguna uğratıyor. Kaslarının çevrildiğini farkettiğim yavru ve gözleri ve karizması bittin lan sen Nazmiye anlamlarına sebep oluyor. Orada heykel olmayı düşünürken kolumu sıkan şeye bakıyorum.
Anne.
İlgi odağım değişirken içimdeki huzursuzluğu engelleyemiyorum.
Ay parçasını parçalara parçalayan parça.. Tüm neşem giderken o kolundan öyle bir hışımla kurtulup lokantadan çıkıyorumki içimden
İşte Nazmiye Bolt seslerini susturamıyorum. Ama tek bildiğim susturamadığım daha çok şeyim olduğu.

Atarlı ŞekerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin