Yazariniz bu bölümü yazarken neler çekti bir bir bilseniz acirsiniz oğlum bana.Neyse ki nur topu gibi yeni bir bölümünüz oldu.Allah yazarli okurlu buyutsun.Allah nazarlardan saklasın.Amin
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
"Bıraaaak!"
S-"Ya ne oluyor Ceyda!?Önce evi terk ediyorsun.Sonra burda saatlerce ağlıyorsun ve halen birşey yok öyle mi?Hepiniz aynı mısınız ya hepiniz tüm kızlar aynı mı ağlıyorsunuz birşey yok ama ondan sonraki gün evden çıkmıyorsunuz neymiş depresyondaymissiniz sikerim depresyonunu bana şimdi herkesi anlatıyorsun Ceyda hemen şimdi!!"
"Biz hepimiz ayniyiz evet ama peki ya siz erkekler?Önce kızlara kardeş gibi yaklaşıp sonra aşık mı olursunuz hep.Savaş madem seviyorsun neden söylemiyorsun bana?"
S-"Sana seni sevdiğimi kim söyledi?"
"Sevmiyor musun?"
S-"Kızım ben sen aglayinca ölüyorum.Canın yansa ben cehennemde kül oluyorum.Aşığım ulan sana.Ve bu arada seni bu neden bu kadar ağlattı?"
"Şey..."
S-"Ney?"
"Kalbini kırdım senin.Arda ile çıktığımızı Melis'ten sonra ilk sen öğrendin.Seninle erkek kesmeye gittim.Lan sen bunlara nasıl dayandın?"
S-"Dayandik ışte de...".Ay Allah'im olcem.Nasıl bakiyon lan sen bana öyle.Tipini yedikim.Aha gözleri parladı.
S-"Ceyda"
"Efendim"
S-"Karanlıkta ışığım,ağladığım da gülen yüzüm,canın yandığında kırılan kalbim,benim eksik parçam olur musun?"
"..."
S-"Benimle çıkar mısın?"
Euzubillahimineseytanirracimbismillahirrahmanirrahim.Allah'im sana geliyorum.
S-"Tamam benden beklemiyordun ama ışte cevabın ne?"
Şimdi bir düşünelim..
Savaş yakışıklı mi?Evet
Severse tam mi sever?Evet
Romantik mi?Evet
Kaslı mı?Evet
Mavi gözlerine qurban olduğum mu?Evet
Içkisi sigarası var mı?Var
S-"Birde aileler olsa yüzük takılacak.İçkisi sigarası var mi ne Ceyda"
Sıçtım ben onu sesli mi söyledim hay ben kendi ebemi tövbe ya.
S-"Bu kadar çekici olduğumu bilmiyordum canım ya e o zmn cevabin evet mi?"
"Cevabim hayır ben hem seni hem egonu kaldiramam"
Güldü.
S-"Şimdi benimle çıkıyor musun yoksa öpeyim mi?"
Bana doğru bir adım attı..
"Ama bu bir tehdit"
Bir adım daha..
S-"Karar senin benimle çıkıyor musun öpeyim mi?"
Bu sefer ben geriye doğru bir adım attım.O da bana doğru bir adım attı.
"Gelmesen diyorum hani böyle dursan daha hayırlı olmaz mı?"
Bir adım daha...
S-"Olmaz daha hayırlı falan"