İyi okumalar..Tüm gece Savaş ve kendimi düşündüm.Abi biz nasıl olduk ya.Kardeş ayağı göt ayağı gibi olduk.Ya galiba bende ona karşı boş değildim.Şimdi daha iyi oldu.Beni dün bu kadar ağlatan olay aslında şuydu.Ben bunu Arda'dan öğrendim beni asıl üzen bu oldu.Birden kapı açıldı.
"Bade ben daha uyuyorum uyanınca çağrı bırakırım çıkabilirsin"
S-"Ya ben Bade değilsem?"
"Savaş ne işin var senin burda?"
S-"Sana da günaydın sevgilim"
"Günaydın"
B-"Yine uygunsuz bir zamanda mi geldim"
S-"Senin var oluşun uygunsuz kardeşim bir kere"
B-"Sey ya Bade çağırıyor kahvaltı hazırmis"
S-"Tamam hadi git"
Batu kapıyı kapattı ve gitti.
S-"Aç mısın"
"Yok ben gece uyurken birşeyler yedim.Bu nasıl soru savaş?"
S-"Hayır yani çok aç mısın?"
"Yani biraz açım neden sordun?"
S-"Dışarda yiyelim diyecektim"
"Daha ilk günden satmayalim bizimkileri"
S-"Ya ama ben beraber vakit geçiririz diye düşündüm"
"Yine beraberiz sonuç olarak ve eğer dışarı kahvaltıya gidersek okula geç kalırız."
S-"Okula gidecek miyiz?"
"Savaş tabii ki de gidicez bu sene son senemiz ve sınav var unutma"
S-"Of tamam"
"Hadi çık dışarı üstümü giyinip aşağı geliyorum bende"
S-"Gitmesem"
"Savaş!"
S-"Tamam ben gittim."
"Salak"diye mırıldandım.Tamam şu an hepiniz aynı şeyi düşünüyorsunuz.Ya ben Savaş'ı sevmiyor gibi duruyorum.Tamam pekte seviyorum sayılmaz ama hoşlanıyorum ve bu zamanla aşka dönüyor biliyorsunuz.Ve bence Savaş Cameron Dallas'a benziyor-çünkü karakteri o djehjdd-.Odamda ki tuvalete gidip tüm işlerimi hallettim.-açık açık yazmadım dikkat djshs-.Rutin işlerim bitince dolabımdan okul formalarimi aldım.Önce tabii çorap gerektiği için muz siyah çorabımı aldım.Hemen giyindim.Eteğim diz kapagimin 1.5 karış yukarısında bitiyor.
Bu-"Canımcım işin neden bu kadar uzun sürdü."
"Burcu'cum Savaş'a soylersin birazdan iniyorum"
Bu-"Waow anında anladı sevgilisinin gönderdiğini aşka bak be"
"Burcu aşağı in yoksa ben indircem"
Bu-"Gittim"
Ben bu çocukla ne yapicam ya.Bu çocukla isim çok zor Ciddiyim çok zor.Ben böyle beklemeye devam edersem geç kalicam ve kahvaltı yapmadan okula gitmek zorunda kalcam.Hemen aynanın karşısına geçip rimel,kalem ve dudak parlaticisi yani efso 3'luyu sürdüm.Artık hazır olduğuma göre aşağı inebilirim.Ben merdivenlerden inerken tüm gözler bana döndü.
"Günaydın"
Hepsi tek tek "Günaydin"dedi.
"Kahvaltı yapsak?"
B-"Bu kızı bu yüzden seviyorum ben ya"
S-"Sana burdan bir uçarım bırak lan kızı"
"Batu'ya laf etme o benim Batu'm"