15.Bölüm=Gidiyor...

198 7 1
                                    

Çok özür dilerim hepinizden.Bölüm geç geldi çünki hep test çözdüm hafta sonları ödev yaptım anlayacağınız çok yorgunum sabah 8 evden çıkıp akşam 5 buçukta eve giriyorum aciyin bana ama inşallah telafi edebilirim.Bir de anlatım tarzını degistircem eğer böyle olsun isterseniz hep böyle devam ederim

İyi okumalar..

"Yani bu kolyenin takımı varmış ve bu kolyeyi hiç çıkarmamani istiyor.Öyle mi?"

"Aynen canım ablacim"

"Başka ne oldu?"

"Dans ettik,sarıldık.."

"Öpüştünuz"

"Hayır onu yapmadık.Çünki izin vermedim"

"Mal"

"Salak"

"Gerizekali"

"Otistik"

"Spa....Ya git gide sana benziyorum ee başka ne oldu?"

"Ya böyle sanki ayrilacakmisiz gibi konuştu.Biz seninle yan yana olmasak bile kalplerimiz hep yan yana olacak ve ben seni hiç birakmam bu yüzden ne olursa olsun bu kolyeyi çıkarma gibi şeyler söyledi.Ama ne demek istedi anlamadım"

"Değişik"

"Bence de.Ee bizi boşver siz ne yaptınız Kıvanç ile?"

"Öyle oturduk evde film izledik ve ilk defa bana seni seviyorum dedi"

"Klişe"

"Ya sus çok tatlı bence"

"Eğer o tatliysa benim sevdicegim bol serbetli baklava kızım Savaş her saniye hatta salise bana seni seviyorum diyor sen hayırdır?"

"Biz imanliyiz daha opusmedik bile"

"Normal daha 1 hafta oldu opusursunuz sonra"

"Bana normal diyen kardeşim çıkma teklifine cevabı Savaş'ı öperek veriyor vay be"

Elimde ki yastığı Bade'ye attım.Can'in dogum gününden geldigimden beri Bade beni soru yağmuruna tutuyor.Gece 2 de geldim saat 5 oldu ve ben hala yatmadim.

"Bade hadi Siktir odamdan ben uyicam"

"İyi yat zibar"

Sonunda Bade odadan çıktı.

⭐⭐⭐

Sabah uyandığımda saat 6ydi.Tamam sabah uyanmamisim akşam uyanmism lan 13 saat uyumak nedir.Ama boşver ne güzel okulu kırdım.

OKULU KIRDIM.

KIRDIM OKULU.

SAVAŞ!

Savaş bana çok kızacak ya uff.Kesin çok aramistir.Mesaj atmıştır kesin.Yanımda ki masanın üstünden İphone telefonumu aldım.İphone.IPHONE.Ayfon diye okunuyor işte o.Neyse konumuz bu değil.Telefonu alıp açtım.0 arama?0 mesaj?Bu ne şimdi?

Eğlenceli LiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin