11.Bölüm=Hastane

279 16 4
                                    

Bir önceki bölümde kimse yorum yapmadı.Bu yüzden bende kendi kafama göre takıldım.

İyi okumalar...

**********

"Ya yeter Savaş vurma çocuğa"

S-"Lan nasıl vurmayım seninle benim arama girdi.Bizi ayırmaya kalktı."

"Ya Volkan oturma orda lütfen"

V-"Ben karışmam"

"Ben şimdi size karisicam.Ya sevgilim en yakın arkadaşımı dövüyor.Yardım etsenize"

M-"Biz yakın arkadaşın değil miyiz?"

Bunu söyleyen Melis ve Volkan 'a baktım.

"Ya öyle değil sizde en yakın arkadasimsiniz"

V-"Ya tamam biz anladık"

M-"Aynen"

Bunlarla ugrasirsam sevgilim Batu'yu öldürecek.Düşün.Düşün.Ve buldum.

"Savaaaş!Eğer vurmaya devam edersen senden ayrılırım"

Anında tüm gözler bana döndü.Ah övünmek gibi olmasın ama biraz fazla mi zekiyim ne ben bugün.Tabii Savaş bunu duyar duymaz Batu'nun üzerinden kalkıp karışma geçti.Aha şimdi sıçtım.Ben bunu nasıl düşünmedim ben ya.Uuuuuuffffff.

S-"Ne demek lan ayrılırım senden."

"Şöyle demek oluyor...."

S-"Ceyda!Ya kızım her dakika tartisacaksak biz neden sevgiliyiz?Ya neden her dakikamiz kavga ederek geçiriyoruz.Normalde ikimizin şu dakikaları unutulmaz bir an olması gerek.Ama biz ne yapıyoruz her dakika kavga ediyoruz.Bence artık kavga etmeyelim.Şu ayrılma lafını falan da bir daha kullanırsan seni...seni...seniii...?Buldum öperim.Nefessizlikten olursun."

"İlk olarak ben nefessizlikten ölürsem sende aşk acisinda olursun mahserde buluşuruz.İki olarak eğer bu ani unutulmaz kılmak istiyorsan benim bir fikrim vaar"

S-"İlk olarak mahserde buluşuruz olur.iki olarak neymiş bu fikir?"

Etrafa baktım.Hepsi film izler gibi bizi izliyor.Ve ben bundan rahatsız oldum.Birazcık.Tam birşey söylemek için ağzımı açacak iken benim yapacağımı Savaş yaptı.Beni öptü.

S-"Hani bugün sınıfta ilan-i aşk ettim diye bana ödül olarak beni öptün.İşte ben yine sana aşığım desem beni yine öper misin?"

Bunu soyleyip kollarını belime bende kollarimi onun boynuna sardim.

"Sen fazla mi simardin daha ilk günden."

B-"Sevismenizi bozuyorum ama Melis size seslenmeye kiya...Ahh ne vuruyon lan.Bir Savaş bir Melis yeter be"

S-"Aşkımızı kıskanıyorlar"

"Hadi gidelim artık eve Melis"

M-"Size gidelim"

"Tamam"

"Görüşürüz Volkan.Görüşürüz Batu.Vee görüşürüz sevgilim.Yarın eve gelme okulda görüşelim artık lütfen.Seni biraz ozleyeyim ve tek neden bu değil o muthisli pijamalarimla sana rezil olmak istemiyorum."

S-"Sevgilim nefes al biraz sonra oleceksin sonra cidden mahserde buluşuruz ve cidden buna gerek yok.Ve cidden çok fazla cidden dedim.Değil mi?"

V-"Bunlar topluca manyak"

B-"Sen ve ben normaliz tek Volkan patlaması"

"Eğer Batu normalse bende Adriana Lima"

S-"Yok sevgilim ya o kadında ki bacaklar kimse de yok Adriana Lima demeyelim de...Heh Jennifer Lopez diyelim..Yok onun da göğüsleri çok güzel..En iyisi sen kendin olarak kal"

Eğlenceli LiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin