2.Bölüm=Okula dönüş

827 39 8
                                    

Bu hikaye benim ilk hikayem olucak bunun için çok heyecanlıyım.Yazım ve noktalama hataları olabilir.Bir de okuduğunuz bölüme ya yorum ya da beğenenirseniz okuma sayısını görürüm şimdiden teşekkürler...

-Ceyda'nın ağızından

Alarm çalıyor ama kalkmicam.3 ay boyunca öğlen ikide kalkan kız hiç sabahın erken saatlerinde kalkar mı?Kalkmaaaz.Zaten kalkarsam buna işkence denir.Aaa bu arada ben alarm kurmadım ki neden çalıyor bu alarm.Uff tabii ya bugün tatil bitti okul var.Oh,my god!Ama bir saniye eğer bugün okul varsa....Oleey!Arda'yi görücem...Yaşasın yaşasın yaşasın ben böyle saçma sapan dans ederken benim öküz my sister kapıyı bile çalmadan içeri daldı.

B-"Günaydın canım kardeşim"

"Ne ne ne sen bana canim kardeşim mi dedin oha lan Bade bana canım dedi kıyamet alameti"

B-"Normalde demiyor muyum canım kardeşim" derken kaş göz yaptı.Anlamadım.Kapıya dogru bir gittim gitmez olaydım.Tam karşımda arda duruyor.Tabii ben o sırada şoktayım(bende bimde tamam kabul iğrençim).

Üstümde ayıcıklı pijamalarim ayağımda pufidik terliler bildiğiniz kezbanım şuan.Sonra arda'ya baktım içten içe gülüyordu ama bana belli ettirmemeye çalışıyor ben anlamazmiyim sandin canimm.

A-"Ya pardon sabah sabah rahatsız ettim biz taşındıkta ordan okula nasıl gidiliyor bilmiyorum sabahları beraber gidebilirmiyiz?"

Sen yeter ki iste canım tabii bunu içimden söyledim çünkü Arda onu sevdiğimi bilmiyor.

"Olmaz"

A-"Peki sen bilirsin.Burda başka tanıdığım biri oturuyormu onunla giderim okula"

"Olmaz dedim ama niye olmaz bir sorsana hemen pes ettin"

A-"Niye olmaz Ceyda Hanım"

"Çünkü senle sabah akşam beraber gidip geliriz sadece sabah çok saçma olur diye"

A-"-Hmm...Mantıklı tamam kabul sabah akşam Arda Baylar'ın iğrenç sohbetine eşlik edeceğinize söz veriyormusunuz?"

"Eğer iğrenç bir sohbet varsa hayır"

A-"Tamam sana indirim yarı iğrenç"

"O zaman olur söz veriyorum"

A-"Bende sizi yol arkadaşı ilan ediyorum"

"Arda'cim odadan cikmazsan üstümü giyinemem sonra okula geç kalırız cadı müdüre lale hanımdan azar yeriz"

A-"Galiba haklısın seni aşağıda bekliyorum çabuk ol"

Arda odadan çıktı.Bende okul formamı giyinmek üzere dolaptan cikardim.Üstümü giyinirken Arda'nin" Bende sizi yol arkadaşı ilan ediyorum"sözü aklima geldi.İleride insallah bu yol arkadaşı bölümü karı-koca olur AMIN.Bunları düşünürken odamdaki wcde günlük işlerimi hallettim ve saçımı açtım ve taradım.Çantamıda alınca hemen aşağı indim Arda salonda oturuyordu Bade ile sohbet ediyorlardı.Bende Arda'nin yanına gittim ve kolunu tuttum "hadi gidelim yol arkadasim" dedim.O da tamam anlamında kafa salladı.Ayakkabılarımızı giyip dışarı çıktık.Arda'nin koluma girmiştim ki kapıdan çıktığımız anda karşımıza Burcu ve Melis çıktı.Bende Arda'nin kolundan çıkıp yanlarına gittim.Ve olayı anlattım onlarda senin için iyi olmuş diyip kaçtılar.Biz arda ile yine beraber kalmıştık.Arda koluma gir anlamında kolunu uzattı bende red etmedim koluna girdim.Okul yürüyerek 15dk.bizim evden.Herneyse işte Arda ile ben yolda öyle boş şeylerden konusuyorduk ki okuli geçtiğimizi farketmedik.

A-"Daha varmı ne zaman okula gelicez" dedi

Etrafa bakindim

"Biz okulu gecmisiz"dedigim anda kahkaha attık ikimizde

A-"O kadar iyi konusuyoruz ki görmedik koskocaman Majesteleri Lale Sultan Özel Lisesini kaçırmışız"dedi

"Evet çok iyi konuşuyoruz hadi dönelim"dedim

Evet kabul ediyorum okul adı iğrenç müdürümüz kendini bir bok sanan aslında hiçbir bok olmayan bir kadın.Biz boyle konusmaya devam ederken okula geldik ve biz halen daha kolkolayiz..

"Yanlış anlicaklar şimdi biz böyle kolkola-"

A-"isteyen istediginiz zannettinsin s*ktir et" dedi

Okul bahçesine girdiğimiz an tüm gözler bende çünkü Arda okulin en Fame çocuğu ve çok taş.Tüm kızlar bana iğrenç iğrenç bakıyordu ben o sırada bizim kızları gördüm ve Arda'nin kulağına" ben bizim kizlarin yanına gidiyorum"dedim.Tamam anlaminda kaga sallar demistim ama sarilmayi tercih etti ve kulağıma"teşekkürler yol arkadasi prenses"diyip göz kırptı.Ben sadece masum bir gulucuk atıp kızların yanina geldim.Ve hemen beni soru yağmuruna tuttular.Bende cevapladim.Ama bu benim unutamadığım en güzel okul günü oldu..

Umarım begenmissinizdir.Begenmeyi ve yorum yapmayi unutmayın.Lutfen yorumlarda elestirileri de yapın hepinizi öptüm.

Eğlenceli LiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin