En ünlü kişi

28 1 0
                                    

Aradan yıllar geçtikten sonra hala asistanlığını yapıyor olduğum markanın sahibi öldü ve beni markanın baş tasarımcısı olarak seçti. Tasarımlarım artık sadece benim imzamı taşıyarak sergileniyordu ve neredeyse kendi markamı kurmuştum. Gerekli hayran kitlesine de ulaşınca yoğunluğum ve kaygılarım arttı. Başarısız olma kaygıları. Lagerfeld, Simons, Tisci, dundas, webster.... Pek çok ünlü moda tasarımcısıyla arkadaş oldum. Haberlere çıktım ve ödüller bile almaya başladım. Ve Matty 'den aramalarım artık bitmişti. Sadece televizyonda the 1975 'ın daha da ünlü olduğunu görmüştüm. Belki de böylesi daha iyiydi. Zaten onu unutmaya alışmıştım. Ama bazen ruyama giriyor olduğu da oluyordu. Her zamanki gibi umursamamayı seçmiştim kii bir gün onu dinlemeye karar verdim. Tasarımlara ara verdiğimde bir ara the 1975 i açtım ve son parçaları dinledim. Şarkı sözlerinin çoğu onunla çıkıyor olduğumuzda bana söylediği güzel sözlerdi. Birazdık özledim aslında.

O gün evimin yakınlarındaki bir kafeye gidip masada oturup kahve içtim. Kahve içerken içeri biri girdi ve arka çaprazımdaki masaya oturdu. Onun yüzüne bile bakmadım. Tam tersi tanınmamak için birazcık saklandım. Arkamdaki masadan kalkıp starbucks çalışanına sıparis verip oturdu. Kahvesi hazır olunca çalışan ona seslendi : " Matty " ve sok!

Sesi duyunca birazcık irkildim ve çaktırmadan arkama döndüm. Ona baktığımı anladı ve göz göze geldik. Ardından salise bile geçmeden hızla önüme döndüm. Bu oydu.

Ardından telefonuma bir mesaj geldi. Bilinmeyen numaradan: " bu yeni numaram. Karşına oturabilir miyim?" Ona cevap yazmadım. Bulunduğum yerde kafamı salladım ve karşıma oturdu. Suratımda biraz şaşkın bir ifade vardı. Bana uzunca baktı ve :

-Büyüdükçe daha da güzelleşmişsin ,dedi. Ben:
-Bence de,dedim. Sonra gülüp:
- üstelik daha çok alçak gönüllü olmuşsun,dedi. Sonra ekledi:
-Seni bir ara aramayı kessem de hep aklımdaydın ve tasarımlarına bayıldım. Çoğunu satın aldım,dedi.
- Aklından çıkmamış olsam bir sürü kızı öperkenki resimlerini görmezdim,dedim.
-Daha sık sarhoş olmaya başladım. Yeniden başlamaya ne dersin?
Güldüm ve :
- olur derim. İstersen sadece senin için özel kıyafetler de tasarlayabilirim,dedim. O da gülerek:
- ben de sadece senin için şarkı yazabilir ve sadece sana söyleyebilirim,dedi. Bunu çok isterdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fucking Love YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin