☆Dedicat lui @DragMeDown_ZM
P. O. V. - Jazzy Warren
Când am ieșit afară din hol am intrat în "adevăratul" restaurant, pe care l-am recunoscut ca fiind exact la fel ca atunci când am dansat aici împreună cu tatăl meu, la petrecerea de ziua lui. Nimic schimbat în afară de fețele de masă de culoare aurie. Imediat l-am văzut pe Harry, o fată, care este probabil sora lui, și încă doi oameni mai în vârstă. Robin Twist si Anne Cox. Robin si Harry erau îmbrăcați fiecare într-un costum bleumarin, sora lui într-o rochie de culoare roșu aprins, iar Anne într-o rochie neagră, voluminoasă, făcută dintr-o grămadă de material. Totuși îi stătea foarte bine pentru o femeie care are probabil peste cincizeci de ani.
Ne-am apropiat de masa lor, iar cei doi bărbați sau ridicat în picioare, sărutându-ne mâinile mie și mamei. Nu m-am putut abține să nu-i arunc o privire ucigătoare lui Harry. Deși el m-a ignorat.
Am făcut cunoștință cu toți în afară de Harry, pe el îl cunoșteam deja, din păcate, și am aflat că pe sora lui o cheamă Gemma, după care ne-am așezat la masă, Chris trăgând scaunul pentru mine. Nu pot să cred că el se înțelege bine cu Harry. Și că eu stau în dreapta lui. La restaurantul acesta numele fiecăruia dintre clienți este scris pe un bilețel auriu lipit pe scaun, ordinea numelor lor fiind aleasă de clienți. Măcar la stânga mea stă Gemma, și mai am și eu cu cine să vorbesc.
- Deci, Jazzy, am auzit că și tu te ocupi cu afacerile. Ce deții? (Gemma m-a întrebat zâmbind, căutând un subiect de discuție.)
- Am o linie de haine numită Warren & H., și plănuiesc să cumpăr câteva aeroporturi, ca să îmi deschid o linie aeriană. Nu m-am gândit la un nume, încă. (I-am răspuns zâmbind larg.)
- Tare, și, ce fel de haine produce firma ta? (M-a întrebat.)
- Păi, cam de toate. (I-am răspuns deja plictisită de subiect.)
Dintr-o dată am simțit o mână mare pe genunchiul meu, și Harry mi-a șoptit seductiv în ureche:
- Sper că ai și lenjerie, iubito. (După care și-a retras mâna înapoi.)
Am încercat să-l ignor, și nu știu cum, dar am reușit. Am mai discutat cu Gemma despre diferite subiecte și chiar m-am și împrietenit cu ea. Este foarte simpatică. Nu știu cum de nu seamănă cu CEO-ul de lângă mine. El este foarte arogant, nepăsător și pervers, pe când Gemma este drăguță, amuzantă și înțelegătoare.
În scurt timp chelnerii au adus aperitivele, iar când să pună farfuria cu bunătăți în fața lui Harry, aproape că a scăpat-o pe el. Am lăsat un mic chicot să îmi scape printre buze și toată lumea de la masă s-a întors cu faţa spre mine. Am tușit ca să distrag atenția de la acțiunea mea precedentă reușind să-i fac să își îndrepte atenția înapoi pe chelnerul stângaci și pe Harry.
În timp ce am mâncat aperitivele am mai purtat mici discuții cu mama mea, Gemma, Chris, Anne și până și cu crețul arogant. Cu el am vorbit numai despre firma lui și a mea și ce plănuim să facem în viitor.
După câteva minute unele dintre luminile din sală s-au stins și o melodie lentă a început să se audă prin cameră. Mai multe cupluri s-au ridicat de la masă și au început să danseze, iar eu și cu Chris i-am urmat, împreună cu mama și tatăl meu, Anne cu Robin și Harry cu Gemma.
Eu și Chris ne-am așezat undeva în mijloc și mi-am pus mâinile pe umerii lui, iar el și le-a pus pe ale sale pe șoldurile mele. După ce melodia s-a terminat, au mai urmat încă câteva dansuri, precum Cha-Cha, Rumba, Vals, și din păcate, Tango.
CITEȘTI
Millionaire Vs. Millionaire [H. S.] •Română•
Novela JuvenilJazzy Warren, o patroană arogantă în vârstă de nouăsprezece ani, care crede că tot ce își dorește este pus la picioarele ei. O fată care nu a experimentat viața încă. Și Harry Styles, un patron arogant în vârstă de douăzeci și șapte de ani, care cr...