✳Capitolul III - Întâlniri și Surprize

173 30 9
                                    

☆Dedicat lui marylari15

P. O. V - Jazzy Warren

Dimineața când m-am trezit am dat jos plapuma de pe mine și mi-am frecat ochii cu mâinile. M-am uitat la ceas văzând că este ora șapte după care m-am dat jos din pat și m-am îndreptat spre baie. M-am uitat în oglindă și mi-am studiat fața după care am dat cu niște apă peste ca să mă mai trezesc. M-am spălat pe dinți, mi-am pieptănat părul și l-am prins intr-un coc, m-am machiat și am dat cu niște parfum pe care l-am cumpărat săptămâna trecută de la Coco Chanel, după care am făcut celelalte "treburi de dimineață".

Am ieșit din baie și m-am dus spre dulapul meu de haine. Am scotocit printre rafturi într-un final găsind ceea ce căutăm. M-am îmbrăcat și am părăsit dormitorul dar nu înainte să îmi iau geanta și jacheta.

Am coborât scările, iar când am ajuns jos am fost întâmpinată de Buddy. L-am mângâiat după care m-am dus în bucătărie unde i-am găsit pe părinții mei mâncând micul dejun și pe Betty care făcea două cafele.

Betty este bucătăreasa noastră. Ea și toate menajerele noastre care lucrează toată ziua aici au câte o cameră la etajul trei al vilei, unde stau în timpul lor liber.

Ieri Betty nu a fost aici decât dimineața după care a plecat la casa ei. Nu am mai avut timp să mâncăm deci nu am mai ținut-o aici degeaba, iar seara nu am avut nevoie să ne gătească.

Mă înțeleg foarte bine cu ea. Are treizeci și patru de ani, este măritată, are doi copii și este o maestră în arta culinară.

- Bună dimineața! Miroase foarte bine aici! (I-am întâmpinat zâmbind și inhalând mirosul mâncării.)

Un cor de 'bună dimineața' a răsunat prin bucătărie făcându-mă să zâmbesc.

- Stai jos și mănâncă și tu după care poți să bei o cafea sau un ceai și vei putea merge la biroul tău. (Mama a spus zâmbind.)

- Bine. Dar în niciun caz cafea. Mirosul ei îmi face greață. (Am răspuns.)

În timp ce am mâncat omleta cu brânză topită și salată am ascultat discuția părinților despre diferite întâlniri și despre unde vom merge în concediu luna viitoare.

- În Florida! (Am sugerat nerăbdătoare.)

- Sună bine. (Tata a agreat.) Da. Am să sun azi la agenția de turism și am să întreb ce hoteluri ne recomandă. (A ai adăugat tata.)

- Da! Vă iubesc! (Am spus zâmbind și ridicându-mă de pe scaun ca să-i îmbrățișez și să-i pup pe obraz.)

După m-am uitat la ceas și am lăsat un icnet de îngrijorare să îmi scape printre buze. Era deja ora opt și patruzeci de minute, iar prima mea întâlnire începe la nouă.

- O, Doamne! Am să întârzi la întâlnire! (Am țipat fugind în cameră.)

Mi-am luat sacoul, pantofii și geanta după care am fugit înapoi jos și am ieșit din casă îndreptându-mă spre Cadillac-ul meu dar nu înainte să îmi salut părinții și pe Betty.

Bill mi-a deschis ușa și i-am spus să se grăbească așa că în scurt timp am ajuns. M-am uitat la Rolex-ul de pe mâna mea și am văzut că era ora nouă fără cinci minute. Am fugit spre biroul meu și toți angajații m-au salutat dar nu am avut timp să le răspund. După ce l-am găsit pe Jake i-am spus să aranjeze puțin sala de conferințe și să pună bețișoare cu miros de vanilie pe masă. Mi-am luat toate lucrurile necesare și am ieșit din birou, grăbindu-mă în josul holului la ultima sală. Când am ajuns în față Jake a ieșit din sală spunându-mi că domnul Tomlinson a ajuns. Mi-am verificat părul și machiajul în oglinda de pe ușa din fața mea după care am intrat.

Millionaire Vs. Millionaire [H. S.] •Română•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum