☆Dedicat lui @BibisStory
P. O. V. - Jazzy Warren
Am părăsit sala a treia oară pe ziua de azi și mi-am adunat lucrurile din birou după care am plecat acasă. A fost o zi destul de lungă și obositoare, iar acum este ora patru și îmi este foame. Abia aștept să văd ce a gătit Betty și să le spun părinților că voi semna un contract de un an cu Rick. Nici nu știu de ce sunt așa de nerăbdătoare. De fapt, îl urăsc pe Rick. Este fostul meu iubit. Ne-am despărțit anul trecut în mai pentru că l-am prins în timp ce se săruta cu o blondă siliconată.
⊙Flashback⊙
Mă plimbam prin Central Park împreună cu Sarah discutând detaliile meciului cu Packers la care urma să ne ducem săptămâna viitoare. Trebuie să ne întâlnim cu Rick la Starbucks-ul de pe o stradă paralelă cu Central Park și am decis să ne plimbăm puțin și pe aici deoarece este o zi foarte frumoasă de toamnă. Când am ajuns la Starbucks am intrat înăuntru și ne-am dus să comandăm două sucuri. Am părăsit magazinul urmând să ne așezăm la o masă de afară. Dar când să închid ușa am văzut doi oameni sărutându-se pasional, femeia fiind rezemată de perete. Rick și o blondă! Imediat m-am îndreptat înspre ei și l-am tras pe Rick de braț despărțindu-l de siliconată.
- Ce dr*cu faci cu(,) cu*va asta!? (Am țipat furioasă în fața lui trăgându-i o palmă peste obrazul drept cu toată puterea mea făcându-l să-și întoarcă capul într-o parte de la impact.)
- Eu... e-eu pot sa î-îți... explic... (A încercat să spună ținându-se cu o mână de obrazul lovit.)
- Ce? Ce să îmi explici? Că îți mâncai aici fața cu o cu*vă plină de implanturi în timp ce trebuia să te întâlnești cu iubita? Asta să îmi explici? Ei bine, nu e nevoie. Am terminat-o cu tine. Și să nu cumva să mă mai contactezi, fraiere! (Am țipat înainte să îmi ridic mâna ca să îi mai trag una. Dar am fost oprită atunci când m-a prins de încheietură.)
- Să nu îmi mai țipi vreodată în față. S-a înțeles? (M-a amenințat printre dinți încleștați.)
- Du-te dr*cu. (I-am spus zâmbind fals în încercarea de a-mi opri lacrimile care urmau să cadă înainte să mă întorc și să plec cu Sarah acasă.)
⊙End of Flashback⊙
Aceea a fost una dintre cele mai urâte zile din viața mea. Habar nu am cum am să mă descurc să lucrez un an întreg cu Rick. Sper să treacă repede.
Nici nu mi-am dat seama că îmi curgeau lacrimi pe obraz până când Bill m-a trezit din transă.
- Domnișoară, sunteți bine? (A întrabat politicos.)
- Da, da sunt bine. Cât mai este până acasă? (Am întrebat trăgându-mi nasul și ștergându-mi lacrimile.)
- Suntem în fața casei dumneavoastră, domnișoară Warren. (A spus cu un mic zâmbet pe față.)
- A... (Am suspinat înainte ca Bill să îmi deschidă ușa.) Și să știi că nu este amuzant, Bill. (I-am spus cu o voce copilăroasă.)
- Da... (A spus chicotind.)
M-am uitat la el urât după care am început și eu să râd și m-am dus în casă. Mi-am pus sacoul în cuier împreună cu geanta și mi-am dat pantofii jos din picioare. Am scos iphone-ul din geantă și am văzut cinci apeluri nepreluate. Am deschis telefonul și am aruncat o privire văzând că am un apel nepreluat de la Jake, probabil că acesta este de ieri, iar restul sunt de la avocatul meu și alte persoane cu care colaborez la diferite proiecte. Când să închid telefonul am fost "atacată" de Buddy. L-am drăgalit și l-am alintat după care m-am dus în bucătărie. Mirosul de supă de pui mi-a acaparat simțurile și imediat i-am zărit pe părinții mei stând la masă și discutând despre nu știu ce chestie legată de ceva facturi și o secretară împiedicată.
CITEȘTI
Millionaire Vs. Millionaire [H. S.] •Română•
Novela JuvenilJazzy Warren, o patroană arogantă în vârstă de nouăsprezece ani, care crede că tot ce își dorește este pus la picioarele ei. O fată care nu a experimentat viața încă. Și Harry Styles, un patron arogant în vârstă de douăzeci și șapte de ani, care cr...