✳Capitolul V - Vise îndrăznețe și Întâmplări nedorite

83 9 5
                                    

P. O. V. - Jazzy Warren

- Păi, la un moment dat, m-am trezit pentru că trebuia să merg la baie și de curiozitate am venit să văd ce faci. Am auzit că mormăiai ceva și am deschis ușa după care m-am apropiat de tine și am observat că visai. Am stat vreo cinci minute să văd dacă te trezești dar nu ai dat vreun semn că urma să faci asta. Deși, în timpul visului tău am auzit ceva fără să vreau... (A făcut ea o pauză în care a râs.) Ai zis: "Doamne, Harry, hai mai repede, ne vor prinde!" (Mi-a povestit ea râzând fără oprire. Eu eram foarte șocată și încercam să îmi aduc aminte despre ce am visat.) Ha ha, și apoi, ai mai zis: "Ahh, Harry, mai tare, mai tare!" (La faza asta eu eram toată roșie, dar și supărată pentru că subconștientul meu gândește așa tâmpenii cu idiotul de Styles, iar mama mea aproape că se tăvălea pe jos de râs.)

- Ce-i cu gălăgia asta în mijlocul nopții, fetelor? (A apărut tatăl meu, rezemându-se de tocul ușii. Asta îmi mai trebuia acum.)

- Râdeam de Jazzy, pentru că tocmai a visat că- (Nu am lăsat-o pe mama să continue fraza și am întrerupt-o.)

- Nu, nimic! Nu am visat cu nimeni și nimic! (Am spus eu repede.)

- Bine atunci, dar e cam târziu, întoarceți-vă la culcare pentru că mâine e vineri. Săptămâna nu s-a terminat încă. (Tatăl meu a spus frecându-se la ochi și stingând lumina din nou.)

- Noapte bună! (Ne-am urat toți unii altora.)

După ce părinții mei au plecat din cameră, m-am întins cu fața la tavan și am meditat câteva minute la visele mele ciudate și idioate. Cum să visez așa tâmpenii? Și mai ales cu Styles... și Rick... Of, Doamne. Cred că încep să înebunesc!

După câteva momente am adormit.

⬅⏳➡

Alarma enervantă de la ceasul meu m-a trezit într-un mod brutal făcându-mă să cad din pat. Mi-am frecat ochii şi am căutat butonul de oprire. Când l-am găsit l-am apăsat cauzând sunetul puternic să se oprească şi m-am ridicat de pe jos ducând-mă la baie. Am deschis uşa şi am intrat înăuntru. După vreo jumătate de oră în care am făcut toate treburile de dimineață am ieșit şi m-am uscat cu un prosop după duşul pe care tocmai l-am făcut. Am intrat în dulap şi mi-am ales hainele pe ziua de azi. O pereche de pantaloni negri, o bluză alb-negru în dungi, un sacou roșu și o pereche de pantofi cu toc roșii alături de o geantă de aceeași culoare și bijuterii. M-am îmbrăcat și am părăsit dormitorul cu gândul să merg în bucătărie.

- Bună dimineața, mamă. Bună dimineața, tata. (I-am salutat eu pe părinții mei care mâncau micul dejun pregatit de Betty.)

- Bună dimineața, scumpo. (Au spus ei amândoi deodată.) Ia un loc.

M-am așezat și am început și eu să mănânc. Când am terminat mâncarea i-am salutat pe părinții mei și am mers în garaj ca să îmi aleg mașina cu care mă voi duce azi la birouri.

- Bună, Bill. (Am spus când l-am zărit pe omul în vârstă.)

- Bună ziua, domnișoară Warren. Cu ce mașină mergem azi? (Întreabă aceasta zâmbind.)

- Cred că azi o voi alege pe cea neagră. (Am spus arătând spre Bugatti.)

- Cum doriți, domnișoară Warren. (A răspuns Bill politicos.)

Am intrat în mașină cu ajutorul lui Bill, pe bancheta din spate, și am pornit la drum după ce ușa garajului a fost deschisă. Peste jumătate de oră am ajuns la birourile mele și Bill a coborât din mașină primul, deschizându-mi ușa. Mulțumindu-i, am coborât și eu și m-am îndreptat spre edificiul. Toată lumea m-a salutat politicos în timp ce mergeam spre lift, iar eu le-am răspuns.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 05, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Millionaire Vs. Millionaire [H. S.] •Română•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum