Zaman herşeyden önce geliyordu o gece.Başka bir şeyler de olacak gibi ama sadece ne olacağı belirli olmayan bir geceydi.Steve evde tek başına kalmıştı.Anne ve babası tatil için şehirden ayrılmışlardı.Steve'i o gece maceralar bekliyordu ama Steve bunların hiçbirinden haberdar değildi.Steve televizyonun karşısına geçmiş film izliyordu.O anda mutfaktan sesler gelmeye başladı.Sanki birisi kahkaha atıyordu.Steve korkmuştu ama bir yandanda o seslerin kimden geldiğini merak ediyordu.Korkarak mutfağa doğru yöneldi.O anda önünde bir gölge belirdi sanki birisi arkasında onu izliyordu.Korkulu bir şekilde arkasına döndü ama hiçkimse yoktu.Garip bir şeyler vardı.Steve hemen yatak odasına çıktı ve kapıyı kilitledi.Korkuyordu ve dışarıya çıkamıyordu.O anda kapıya birisi vurmaya başladı Steve daha çok korkmaya başladı.Kapıya hala vurmaya devam ediyordu.Steve kapıya doğru yöneldi kapıyı açtığında kimse yoktu.Bu Steve'i daha da tedirgin etmeye başlamıştı.Kapıyı tekrar kilitleyip yatağına gitti ve uyumaya karar verdi.Tam uyuyacakken birden sesler gelmeye başladı ve Steve bir anda ayağa kalktı.Korkudan adeta ölecekti.Hiçbir yere kımıldayamıyordu.Biraz bekledikten sonra eline sert birşeyler alarak sesin geldiği yere doğru yöneldi.Heryerde gölgeler vardı.Bir ara birisi gözüktü.Steve'in korkusu daha da artmışti.Neydi o gördüğü.İskelete benziyordu ve çok korkutucuydu.Steve iskeletin peşinde gitti nereye gittiğini merak ediyordu.İskelet bodruma inmişti.Steve hemen koşarak odasına çıktı.Gördüklerine inanamıyordu.Bir iskelet onlarin evinde geziyordu ve Steve'i korkutmaya çalışıyordu.Ve amacına ulaşmıştı.Steve bu olanlardan oldukça yorulmuştu ve odasının kapısını kilitleyerek uyumak için yatağına yattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak Ruh
Mystery / ThrillerAnne ve babası tatil için şehir dışına çıkan küçük çocuğun evde hayaller görmesi ve önemli olanda bunların hiçbirinin gerçekte yaşanmamasıdır