Steve o gece birazcık ta olsa uyuyabilmişti.Ama sabah başına geleceklerden hiç haberi yoktu.Daha dün geceki korkusunu üzerinden atamamışken başka bir macera onu bekliyordu.Sabah tedirgin bir şekilde yatağından kalktı ve yatağının kenarına oturup dün gece olanları düşünüyordu.Korkutucu iskelet karşısına geçince aklındaki herşeyi unutmuştu.Biraz daha oturduktan sonra kalkıp lavaboya gitti.Elini ve yüzünü yıkadıktan sonra yemek için mutfağa inecekti ki dün geceki iskeletin mutfakta olabileceğini düşündü ve kendini korumak için eline sağlam bir demir aldı.Yavaşça kapının kilidini açtıktan sonra kapıyı açıp kenarlarına baktı ve kimsenin olmadığından emin olduktan sonra yavaş yavaş mutfağa yöneldi.Tam mutfağın kapısına yaklaştı ki bir ses duydu,iskelet mutfaktaydı.Korkudan hemen odasına çıktı ve kapıyı kilitledi.Telefonu odasında olmadığı için anne ve babasını arayamıyordu.Acaba o iskelet onların evinde ne arıyordu.Daha önce bunun hakkında birkaç efsane duymuştu ama bu duyduğu efsanelerden farklıydı.acaba bu kimin iskeletiydi.Efsaneyle alakası varmıydı.Hep kendisine böyle sorular soruyordu.En sonunda bu iskeleti nasıl evden cıkaracağını düşünmeye başladı ama sağlıklı düşünemiyordu.Bulduğu çözümler mantıksız oluyordu.Biraz zaman geçtikten sonra tekrar mutfağa indi ve iskelet gitmişti.yanına yemek için birkaç birşey aldıktan sonra odasına çıktı akşam olmak üzereydi ve Anne babasının gelmesine 3 gün vardı.Ama bu kadar süre hayatta kalabilecek miydi?.İskelet yatmak için evin bodrumunu kullanıyordu.Steve iskeleti yakalamak için planlar kurmaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak Ruh
Mystery / ThrillerAnne ve babası tatil için şehir dışına çıkan küçük çocuğun evde hayaller görmesi ve önemli olanda bunların hiçbirinin gerçekte yaşanmamasıdır