Z pohledu Dylana
"Já nezpívám." když tohle řekla, zaskočilo mě to.Zvedl jsem se a pohledem jí naznačil, aby šla semnou. Zvedla se taky a šla.
"Jak to myslíš, že nezpíváš?" zeptal jsem se nevěřícně.
"Koukni. Nezpívám od té doby, co jsme se my dva rozdělili. Jediný místo, kde zpívám je moje práce. Pracuju v hotelu, zpívám tam v restauraci, když jsou večeře. Mám dost mizernej plat a už to nezvládám. Chci od tama odejít a nezpívat už vůbec, ale potřebuju jinou práci." dokončila svůj výklad a koukla se do země.
Vzal jsem ji za ruku a její pohled padl na mě. Díval jsem se jí zpříma do očí a začal jsem zpívat.
This is my heart beat song...
Už jsem zpívat první sloku a šel jsem na druhej refrén.Z pohledu Alex
Když končil první sloku, nadechla jsem se a zpívala s ním refrén.This is my heartbeat song and i wanna play it.....
Koukat na ty emoce v jeho očích. Když jsem začala zpívat s ním, byla mu v nich vidět radost. Později to vystřídala láska.
Měl plné oči lásky a zpívali jsme.
Bylo to jako před osmi lety, když jsme spolu přesně tohle zpívali naposled. Bylo to dokonalý.
Když jsme dozpívali, usmál se. Já taky.
Začal se ke mně zase naklánět. Byl odemě asi dva centimetry a já trošku oddálila hlavu a zakroutila na náznak, že ne.
"Dobře, ještě tě nechám, ale miluju tě." jen jsem se usmála a dala mu pusu na tvář.
Vrátili jsme se tam a Jessica zrovna hrála Claris na moji kytaru. Potom začala zpívat.
"Claris myslím, že je na čase jít spinkat." řekla jsem asi o půl dvanácté, když jsem viděla, že už zívá a usíná Dylovi na rameni. Přikývla a zvedla se.
"Přijdeš zamnou mami?" zeptala se.
"Jasně, že přijdu. Dobrou noc." všichni jí taky popřáli.
"Dobrou." řekla a zmizela. My jsme si všichni povídali.
"Kdy jí to chcete vy dva říct?" zeptal se Kyle.
"No Alex. Kdy jí to řekneme?" přitakal hned Dyl.
"Dejte tomu čas. Cítím, že teď by to neunesla." všichni přikývli a Dylan jen ústy naznačil 'aha'. Zvedla jsem se.
"Jdu za ní." Dyl se zvedl taky.
"Můžu jít s tebou?" kývla jsem a oba jsme odešli.
Vstoupila jsem do jejího pokoje a ona už ležela. Je to vůbec možný, že tak krásná a chytrá holčička je moje?
Claris se otočila a usmála se. Sedla si a poklepala na místo vedle sebe. Sedla jsem si tam a Dylan si stoupl za mě.
"Mám tě ráda mami." usmála jsem se a pohladila jí po tváři.
"To já tebe taky zlatíčko." dala jsem jí pusu na čelo a zakryla ji.
Když jsme odcházeli, oba jsme jí popřáli dobrou noc, zhasla jsem a zavřela dveře. Byla jsem už hrozně unavená. Opřela jsem se o zeď a promnula si oči.
"Děje se něco?" zeptal se on.
"Ne, jsem jen hrozně unavená." usmála jsem se.
"Tak to dneska ukončíme. Ostatně, máme na všechno ještě dva týdny." přikývla jsem a vyšli jsme ven.
"Tak dneska balíme lidi. Musíme se vyspat." oznámila jsem a začala hasit zbytky ohně vodou.
Všichni jsme se pozvedali a šli dovnitř. Kyle a Jess šli do pokoje pro hosty a já s Dylem ke mně. Mám manželskou postel a tak tam mám i dvoje peřiny.
Občas si ke mně totiž Claris chodí lehnout. Třeba když je jí špatně nebo se bojí bouřky.
Dylan se vyslíkl do trenek a já na sebe hodila starý, vytahaný triko a spodek jsem si nedávala. Je teplo.
Vlezli jsme do postele a ještě jsme si dlouho povídali o jeho kariéře. Co zažil na turné, jaký je vystupovat před tolika lidma a tak různě.
V tu chvíli mi začal zpěv hrozně chybět. Chtěla jsem být zpěvačka, ale teď trčím tady.
Už jsem skoro usínala, tak mě Dylan obejmul kolem pasu a já si užívala ten pocit.
Byla jsem k němu zády. I tak jsem cítila, jak úžasně voní. Ležet s člověkem, kterýho milujete je nejlepší pocit na světě. Jenže teď je to jiný.
Nemůžu se na něj vázat. Jednou mi už ublížil, co když to udělá znova?
Už třetí díl. Snažím se vydávat díly často, ale znáte to. V létě lítáte po venku a večer jste hrozně unavení. Proto vydávám vždycky takhle v noci. Píšu hned jak dojdu domů a za hodinku zveřejňuju:DD
Teď POZOR! Vyberu si někoho z komentářů a věnuju mu čtvrtý díl z tohohle příběhu. Snad to toho dotyčného potěší:))
Nissa
ČTEŠ
Music is our love 2!
RomanceOba si vybrali špatnou cestu, ale co když se jeden z nich rozhodne to všechno změnit? "Přestanu tě milovat až němý řekne hluchému, že slepý viděl beznohého chodit po vodě." -přesně tohle platí na přiběh Music is our love 2!