""Bir zifiri karanlık , bir zından yalnızlığı , ağır bir boşluk bıraktın geride. Gittin ve dönmeyeksin bir daha. Haklısın gidişinde , bu aşkı bitirmekte haklısın. Tek söz söyleyemedim. Yüzüne bakamadım. Karşında ağlamadım. Eridim , tükendim , bittim. Sonsuzlukta bir insan nasıl olur.. sesi soluğu nasıl duyulur ?
Elveda aşkım. Elveda sevgilim. Sen kendini hiç böyle gereksiz , böyle değersiz , böyle yapayalnız hissettin mi ? Ayrılık ölüm kadar acı ve soğuk. Aynalara bakıyorum. Aynada gördüğüm ben değilim. Gözlerim cehennem ateşi dudaklarım mühürlenmiş. Ellerim titriyor. Sen bensiz nasılsın , bilmiyorum. Rahat mısın , mutlu musun , bu kadar çabuk beni unutur musun ? Nasıl birden mazi oldun ?
Yüreğim kızgın demirlere dağlandı. Yokluğunun bedeli çok ağır sevgilim .
Sevinçlerim , hayallerim , umutlarım , renkli dünyam elveda. Elveda yaşamak .. Yaşamımın anlamı , elveda. Kimse farkında değil yokluğunun . Sensiz ne hallerde olduğumu kimse bilmiyor. Anlamıyor yitip giden bir aşkın kederini.
Düne kadar en yücesini yaşadım mutluluğun , ayaklarımın altından kayıp gidiyordu toprak , denizlerin ovaların üstünde uçuyordum. Güneş kadar yakındı bana aşk . Güneş kadar sıcak ve parlak . Bıraktın birdenbire , kanatlarım kesildi. Hızla çakıldım yere , boşluğun içindeyim , şimdi hiçbir şeyim. Oysa dünyanın en zenginiydim. Bütün çicekler bizim için açardı , bizim için ballanırdı meyveler , ekinler bizim için bereketli , sular bizim için çağlardı. Şimdi toz duman içinde kızgın bir çöldeyim. Yönümü yolumu şaşırdım.
Düne kadar gözlerinden aşkı içtiğim , dudaklarında yüreğimi erittiğim , uğruna bıçaklar çekip dünyaya meydan okuduğum ey sevgili nerdesin ??? Kimlesin?.. kimlerlesin?.. kimlerle oynaşır gönül eğlersin ? Ben burada , ter edip gittiğin yerdeyim. ""
Tanıştığımız gün hava yağmurluydu sonbahar sabahıydı , arkadaşlarla eylenmek bir şeyler yapmak için plan kurmuştuk . O gün süper görünüyordum . Ben bile kendime aşık olabilirdim. Sonra metro duragında otobüsü bekliyorken yanıma birisi oturdu. Dikkatimi baya çekmiişti . Çok yakışıklı ve masum bakışları vardı. Gözleri ela , uzun rampa saçlı . O gün otobüstede yanıma oturdu. Sonra sohbet etmeye başladık . Gözlerinin içine bakarken içim gidiyordu . Birden numaramı istedi ne diyeceğimi şaşırdım. Ağzımdan rakamlar çıkıverdi bir yandan . Metrodan inince arkadaşlarımın yanına vardım . Ogün sürekli dalıyordum . Onu düşünüyordum. Aşk olmuştum sanırım. Arkadaşlar sürekli dürtüklüyordu. Ogün eve gittiğimde yemek yiyip yatağıma uzandım . Telefon çaldı. Acaba kim mesaj attı ??
İlk bölümüm oldu. Hayırlısıyla devamıda gelicek . Okumanızı tavaiye ederim . Ufak bir ipucu ; çok şey değişecek ;)