6

174 12 2
                                    


Ik wissel veel van POV's I know. Maar, DEAL WHIT IT! 8-)

Het was ondertussen 3 maanden later. Amy was totaal over Jesse heen en had misschien ook al een oogje op iemand anders...

Denise had nogsteeds verkering met Harm ze gingen vaak uit eten en naar de bioscoop. Maar ze wilde meer dan alleen ergens heen gaan. Gewoon lekker op de bank zitten. Knus tegen elkaar aan bijvoorbeeld.

Denise POV

Ik was weer eens bij Harm. We spraken zowat elk weekend af, want doordeweeks hadden we alle 2 school. Maar nu was het vakantie! En ik, ik had een grote verassing voor Harm!

"Harm?" Begon ik rustig "Ik heb een verassing voor je." Harm keek me met grote ogen aan. En ik vertelde door "Ik heb geregeld dat... Jij, ik, Amy, Jeremy, Joost en Link met zijn allen op vakantie gaan naar Ibiza!" Riep ik enthousiast.

"Nee! Dat is niet waar. Hoe dan?!" Riep Harm blij maar ook met grote ogen.

"We verblijven 2 weken in een 5 sterren hotel. Alles is al geregeld. De andere zijn al ingelicht! Dus zorg dat je je tassen inpakt. Want... we vertrekken morgen ochtend al!"

Ik hielp Harm met zijn tassen inpakken en we keken samen nog een film. Ik gaf hem een kusje op zijn neus. "Om half 7 morgen vroeg halen jullie mij op. Link rijd. We hebben een grotere auto gehuurt zodat alles erin past. En dan vertrekken we naar het vliegveld! Link heeft alle kaartjes."zei ik. Ik vertelde hem alle andere belangrijke dingen, en vertrok naar huis.

Amy POV

Wow! Denise had gewoon even geregeld dat we met zn allen naar Ibiza gingen.. voor 2 motherfking weken! Toen ik het hoorde sprong ik een gat in de lucht. Ik verheug me er zo op!

Ik pakte al mijn tassen in en keek nog even op mijn telefoon. Ik zag dat Jeremy mij 2 min geleden had geappt. Ik opende het gesprek

J: Heb net alles ingepakt voor Ibiza. Word awesome!

A: Indd! Kan niet wachten tot we er zijn. Het word echt geweldig!

J: Trouwens, 1 vraagje.

A: Ja stel maar

J: Aangezien Harm en Denise een stel zijn en dus naast elkaar zitten in het vliegtuig. Dacht ik... wil je misschien naast mij zitten? Want Joost en Link hebben hun plekje ook al geclaimt in het privé vliegtuig.

A: Ja tuurlijk! Leuk. Hoelang is het btw reizen?

J: 7 uurtjes.

A: Ah oke, niet schrikken als ik opeens op je schouder in slaap val. Ik ben nogal snel moe.

J: Haha ik zal eraan denken! Goodnight little princess! Ik ga lekker slapen.

A: Little princess... die houden we erin! Goodnight Jer

Ik keek nog even naar mijn telefoon. Little princess... ik legte mijn mobiel weg, en viel vrijwel meteen in slaap.

Jeremy POV

Ik voelde me raar toen ik met Amy aan het appen was. Er was een soort gekriebel in mijn buik. Alsof.. alsof er iets rondvloog

Ik keek nog even mijn kamer rond. Is alles ingepakt? Ben ik echt niks vergeten. Ik pakte nog een extra korte broek, propte hem in mijn tas en probeerde te slapen. En na een lange tijd, lukte dat ook.

Het was 3:21 in de nacht. En opeens schoot ik wakker. Ik had een droom. En niet bepaald een leuke.

Ik lag in een kamer met allerlei spijkers. Ze kwamen op me af, ze wilde me vermoorden! Opeens kwam het hoofd van Amy tussen de spijkers door. Ze keek me eng aan. Scheurde mijn benen open en vloog met een eng gedreun weg. Enja, toen schoot ik wakker.

Ik plaatste een appje op de groepsapp.

J: Fktup droom gehad. Nu wakker. Maar moet over paar uur al op. #struggles...

Nog geen paar minuten kreeg ik een appje terug.

L (Link): Kerel mannnn. Ik had mn geluid nog aan. Je hebt me wakker gemaakt..

J: ja sorry man whahaha

L: ik ga weer slapen hoor... ben nogsteeds moe.

J: poesje. Gn dan maar he.

L: jaja... gn

Ik legde mijn telefoon weg en probeerde weer wat slaap in te halen.

Een beetje een raar einde I know, maar mijn fone loopt de laatste tijd heel erg vast. Over dit stuk deed ik 3 uur. Alleen maar door mijn vastlopende fone. Hopelijk vonden jullie het toch een beetje leuk!

Xoxo- Mwah!

Harm ♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu